انتخابات صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که همه باید در آن مشارکت کنیم. محمدمهدی فداکار امروز ۱۰ اسفندماه در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور هستیم و […]

نذیر کرمان/کرمان استاندار کرمان گفت: انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که همه باید در آن مشارکت کنیم.

محمدمهدی فداکار امروز ۱۰ اسفندماه در آستانه برگزاری دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ضمن خداقوت به دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: در آستانه بزرگترین رویداد سیاسی کشور هستیم و مقام معظم رهبری از ابتدای سال نیز به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات یک صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است که باید در آن مشارکت کنیم، افزود: اگر نگاه منتقدانه داریم و به دنبال تغییر شرایط و بهتر شدن وضعیت هستیم، باید در این انتخابات شرکت و به عنوان یک شهروند نقش جدی را در تعیین سرنوشت خودمان ایفا کنیم.

استاندار کرمان گفت: مجلس شورای اسلامی جایگاه بسیار مهمی دارد و قوانین مصوب آن مبنای حرکت، عمل و اجرای دولت است. قانونی که مجلس وضع می‌کند مبنای تصمیم‌گیری و قضاوت در دستگاه قضایی است، مجلس ریل‌گذاری‌های بسیار خوبی را ‌می‌تواند انجام دهد و لذا ضرورت دارد که همه در آن مشارکت داشته باشند.

وی اظهار کرد: کرمان، استان شهید حاج قاسم سلیمانی است و دشمنان نظام جمهوری اسلامی نسبت به این مسئله توجه ویژه دارند. سعی آنها بر کاهش مشارکت مردمی است و امیدواریم مردم با حضور پرشور مثل گذشته حماسه بزرگی خلق کنند.

فداکار ادامه داد: در همه حوزه‌ها رقابت انتخاباتی به طور جدی وجود دارد، مردم نیز براساس شناخت به کاندیدای مورد نظرشان رای می‌دهند، ما در ‌وزارت کشور مجری انتخابات هستیم و هر آنچه مردم تصمیم گرفتند، ملاک خواهد بود.

انتهای پیام




انتخابات صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است

منبع: ایـسنا
? انتخابات صحنه احقاق ‌حق و تکلیف است