امکان پرداخت زکات فطریه به صورت حضوری و مجازی

با توجه به نزدیکی عید فطر، مردم سراسر استان کرمان می‌توانند زکات فطریه خود را حضوری و مجازی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند. به گزارش فت فتو، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت:زکات فطریه جمع‌آوری‌شده در کوتاه‌ترین زمان به‌حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد و میزان مبلغ زکات فطریه برای هر نفر بر اساس […]

با توجه به نزدیکی عید فطر، مردم سراسر استان کرمان می‌توانند زکات فطریه خود را حضوری و مجازی برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

به گزارش فت فتو، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت:زکات فطریه جمع‌آوری‌شده در کوتاه‌ترین زمان به‌حساب نیازمندان واقعی واریز خواهد شد و میزان مبلغ زکات فطریه برای هر نفر بر اساس قوت غالب و طبق نظر مراجع محترم تقلید است.

یحیی صادقی افزود: مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۴*۸۸۷۷* از طریق گوشی تلفن همراه خود زکات فطره خود را در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت کنند.

وی گفت: صندوق‌های جمع‌آوری فطریه باید مجوز شورای زکات را داشته باشند و مردم مؤمن و نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های دارای مجوز شورای زکات استان، فطریه خود را پرداخت کنند.

صادیقی با اشاره به اینکه شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۴۳۷۵۷۵ به نام شورای زکات استان کرمان نیز برای جمع‌آوری زکات فطریه و کفارات مردم مؤمن استان در نظر گرفته‌شده است گفت: هزارو ۴۷۸ پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سراسر استان برپا می شود .




امکان پرداخت زکات فطریه به صورت حضوری و مجازی

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? امکان پرداخت زکات فطریه به صورت حضوری و مجازی