امنیت کرمان تامین نباشد، سرریز ناامنی به استان های دیگر وارد می شود

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در مقابله با تردد اتباع غیرمجاز در استان گفت: دغدغه شما به حق است و ما این معضل را کاملا درک می کنیم و اگر امنیت ثقل مرکزیت کرمان درست نشود، سرریز ناامنی آن به دیگر استان ها وارد می شود. […]

فت فتو/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در مقابله با تردد اتباع غیرمجاز در استان گفت: دغدغه شما به حق است و ما این معضل را کاملا درک می کنیم و اگر امنیت ثقل مرکزیت کرمان درست نشود، سرریز ناامنی آن به دیگر استان ها وارد می شود.

دکتر”محمدرضا پورابراهیمی” امروز ۱۴ مهرماه در نشست با فرمانده انتظامی استان کرمان و ارتباط ویدئوکنفرانس با فرماندهان انتظامی شهرستان ها به مناسبت هفته ناجا با بیان اینکه خدمات خوبی توسط نیروی انتظامی استان کرمان انجام شده، اظهار کرد: این خدمات را به شیوه های مختلف باید برای مردم بازگو کرد چنانچه رهبر معظم انقلاب نیز بر اطلاع رسانی اقدامات انجام شده در نظام اسلامی تاکید دارند.

وی با اشاره به اینکه رسانه های معاند سعی در نا امید کردن مردم و سیاه جلوه دادن شرایط کشورمان را دارند، تصریح کرد: طرح فرماندهی انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با قاچاق اتباع غیرمجاز بسیار مهم است و صورت جلسات و اقدات انجام شده در فرماندهی انتظامی در زمینه ایجاد ممنوعیت تردد اتباع غیرمجاز بیانگر اهتمام این نیرو با استفاده از ظرفیت داخلی در مقابله با این معضل است و از این بابت که خودتان این حرکت را ابداع کرده اید کمال تقدیر و تشکر را دارم.

پورابراهیمی تاکید کرد: تردد خودروهای حامل اتباع غیرمجاز با سرعت بالا به جز ایجاد تصادفات، امنیت روحی و روانی مردم را نیز به خطر انداخته بود و از ورود فرماندهی انتظامی استان کرمان به این موضوع و اقدام انقلابی تشکر و حتما از این طرح حمایت می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: گزارش ۱۴ روزه فرمانده انتظامی استان کرمان در زمینه مقابله با تردد اتباع بیگانه فوق العاده است و نشان می دهد کاری ارزشمند انجام شده است.

وی بیان کرد: دغدغه شما به حق است و ما این معضل را کاملا درک می کنیم و اگر امنیت ثقل مرکزیت کرمان درست نشود، سرریز ناامنی آن به دیگر استان ها وارد می شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه این تصمیم به ظاهر استانی است اما اثرات و تبعات آن فراتر از استان است لذا باید متن پیشنهادی و احکام به وزارت کشور نیز اعلام شود، افزود: فرماندهی انتظامی استان کرمان باید موضوع را در دو بخش ببینند که بخش اول اقدامات تنبیهی و بخش دوم اقدامات ایجابی باشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس در پایان با تاکید بر لزوم رفع مشکلات نیروی انتظامی استان کرمان گفت: تقویت نیروی انتظامی تقویت امنیت، رفاه، سلامت روحی و روانی مردم است.

انتهای پیام




امنیت کرمان تامین نباشد، سرریز ناامنی به استان های دیگر وارد می شود

منبع:ایـسنا
? امنیت کرمان تامین نباشد، سرریز ناامنی به استان های دیگر وارد می شود