امنیت و آسایش مردم، مرهون تلاش‌های سربازان گمنام

امام جمعه کرمان گفت: امنیت و آسایش مردم مرهون تلاش سربازانی است که نقشه‌های دشمن را می‌شناسند و با تسلط بر اوضاع کشور امنیت را برقرار می‌کنند. حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های امروز در مصلی امام علی کرمان درجمع نمازگزاران همگان را […]

امام جمعه کرمان گفت: امنیت و آسایش مردم مرهون تلاش سربازانی است که نقشه‌های دشمن را می‌شناسند و با تسلط بر اوضاع کشور امنیت را برقرار می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در خطبه‌های امروز در مصلی امام علی کرمان درجمع نمازگزاران همگان را به رعایت تقوای الهی توصیه کرد و گفت: برای اینکه به سعادت برسیم ۳مرحله بسیار مهم را باید پشت سر گذاشت اولین مرحله اندیشه سالم و صحیح است.

به گفته او تمام اعمال و رفتاری که ما دراین دنیا انجام می‌دهیم چه حلال و چه حرام درآن دنیا باید پاسخگو باشیم.

حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی می‌گوید: اصل دوم این است در قرآن کریم آمده است کسی که گمراهی را انتخاب کرده است آسیب و خسارت اصلی متوجه خود فرد است که هم خلاف فطرت حرکت کرده و هم در مقابل قوانین و مقررات و دستورات الهی ایستاده است.

او گفت: اصل دیگری این است گناه و معصیت بر عهده خود فرد است و هرکس قرار است پاسخگوی اعمال و رفتار خودش است و هیچکس نمی‌تواند بار گناه دیگران را درقیامت به عهده بگیرد.

نماینده، ولی فقیه گفت: اصل سوم این است که پیام هدایت و دستورات حق به همه انسان‌ها خواهد رسید و این انسان است که مراقب اعمال و رفتار خود باشد و باید برنامه اولوا الالباب درزندگی هر انسان پیاده شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی در ادامه خطبه‌های خود از سربازان گمنام امام زمان تقدیر کرد و گفت:امنیت و آسایش مردم بخش عمده‌ای ازان مرهون تلاش این سربازان است که نقشه‌ها و طرح‌های دشمن را می‌شناسند و با تسلط بر اوضاع کشور امنیت را برقرار می‌کنند و کار‌هایی هم که انجام می‌دهند در گمنامی می‌ماند.

امام جمعه کرمان گفت: یکی از نکته‌هایی که نظر مقام معظم رهبری را به خود جلب کرد تذکر د ر خصوص جهاد تببین است که یکی از ثمرات شیرین آن اقتدار ملی در این کشور است که حوادث مختلف نتواند آن را خدشه دار کند و باید به محور‌هایی توجه داشته باشیم به خصوص اگر بخواهیم جهاد گر باشیم.

او می‌گوید: یکی از این نکات در جهاد تببین دشمن شناسی و دشمنی شناسی است مبنی بر اینکه دشمن چه نقشه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه دراستان گفت: کار‌های یک جهاد گر بصیر در عرصه جهاد این است که باید تلاش کند جلوی بیراهه‌ها گرفته شود و جهاد گر تببین باید مواظبت و مراقبت کند و انحرافات رابرای مردم تببین کند تا جلوی فتنه‌ها گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی می‌گوید:درجهاد تببین اگر فتنه‌ها و انحرافات خوب تببین نشود جهادگران تببین نمی‌توانند رسالت خود را انجام دهند.

فت فتو کرمان کرمان




امنیت و آسایش مردم، مرهون تلاش‌های سربازان گمنام

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? امنیت و آسایش مردم، مرهون تلاش‌های سربازان گمنام