امدادرسانی هلال‌ احمر کرمان به ۴۸۰ نفر در سیل اخیر/ پایان عملیات امدادونجات

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پایان عملیات امدادونجات در وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر در شش شهرستان استان گفت: ۶۷ نیروی امدادی هلال‌احمر در مناطق دچار سیل و آبگرفتگی به ۴۸۰ نفر امدادرسانی کردند. رضا فلاح امروز ۲۲ خرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با بارش‌های رگباری […]

نذیر کرمان/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به پایان عملیات امدادونجات در وقوع سیل و آبگرفتگی اخیر در شش شهرستان استان گفت: ۶۷ نیروی امدادی هلال‌احمر در مناطق دچار سیل و آبگرفتگی به ۴۸۰ نفر امدادرسانی کردند.

رضا فلاح امروز ۲۲ خرداد ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با بارش‌های رگباری شدید در شهرستان‌های زرند، کوهبنان، کرمان، بم، راور و راین، تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر به مناطق دچار آبگرفتگی اعزام و به ۴۸۰ نفر خدمات امدادی ارائه کردند. 

وی با اشاره به رهاسازی ۱۱ خودروی گرفتار در سیل توسط نیروهای جمعیت هلال احمر افزود: در برخی از شهرستان‌ها بارش‌ها شدید بود و منجر به آبگرفتگی برخی منازل و معابر شده که با کمک امدادگران تخلیه آب ۴۱ منزل دچار آبگرفتگی انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اسکان ۱۵ نفر در حوادث اخیر بیان کرد: ۱۳۲ بسته غذایی، ۵۴ تخته پتو، ۹۶۰ بسته آب معدنی و سایر اقلام غذایی و زیستی مورد نیاز در شهرستان‌های متاثر از سیل توسط جمعیت هلال احمر توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی در سیل اخیر به مدت چهار روز و با بکارگیری ۲۰ دستگاه خودروی نجات، آمبولانس و سبک توسط جمعیت هلال احمر استان کرمان اجرا شده است.

انتهای پیام




امدادرسانی هلال‌ احمر کرمان به ۴۸۰ نفر در سیل اخیر/ پایان عملیات امدادونجات

منبع: ایـسنا
? امدادرسانی هلال‌ احمر کرمان به ۴۸۰ نفر در سیل اخیر/ پایان عملیات امدادونجات