امام جمعه کرمان: گزارشات زیادی مبنی بر ورزش مختلط زن و مرد در پارک‌های کرمان به دستمان رسیده است

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان گفت: گزارشات زیادی مبنی بر ورزش مختلط زن و مرد در پارک‌های کرمان وجود دارد که مسببان این اقدام خارج از شئونات اسلامی باید جوابگو باشند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در شورای امر به معروف و […]

گروه استان‌ها – امام جمعه کرمان گفت: گزارشات زیادی مبنی بر ورزش مختلط زن و مرد در پارک‌های کرمان وجود دارد که مسببان این اقدام خارج از شئونات اسلامی باید جوابگو باشند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه مصوبات شورای امر به معروف و نهی از منکر استان باید اجرایی شده و دستگاه‌های مسئول پاسخگو هستند اظهار داشت: بازرسی استانداری موظف بود گزارش محرمانه‌ای از ادارات بگیرد و در این گزارش شاخص‌های اجرای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات را ارائه بدهد.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود آن گزارش محرمانه به مدیر دستگاه داده و اگر نسبت به رفع مصادیق اقدام نکند تشکیل پرونده داده شود و مدیر دستگاه باید پاسخگو باشد، گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر باید اولویت‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان را شناسایی و در جلسه عنوان کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه اعضای جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان باید در جلسات حاضر باشند و در ابتدای جلسه مصوبات جلسات قبل پیگیری شود، افزود: مدیر دستگاه‌های اجرایی در برابر همه موارد یک اداره از جمله امورات فرهنگی کارکنان پاسخگو است.

امام جمعه کرمان: مسئولان نظارت بر بازار را جدی بگیرند؛ چند نرخی بودن نشان از عدم نظارت بر بازار است
عامل به معروف بودن شرط اول در تاثیرگذاری امر به معروف و نهی از منکر بودن است
اطیابی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای شنیدن نقدها حاضر شد/ حذف چند سکانس تعادل ارزشی فیلم را از بین برد

وی با بیان اینکه گزارشات زیادی مبنی بر ورزش مختلط زن و مرد در پارک‌های کرمان وجود دارد، ادامه داد: بارها به مدیران مربوطه تذکر لازم داده شده اما مصوبات اجرایی نمی‌شود.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه مسببان این اقدام که خارج از شئونات اسلامی در پارک‌ها و بوستان‌ها هستند باید احضار و جوابگو باشند، افزود: بستر بی‌حجابی و بدحجابی در ادارات استان باید شناسایی و تذکر داده شود.

انتهای پیام/۵۱۱/

 




امام جمعه کرمان: گزارشات زیادی مبنی بر ورزش مختلط زن و مرد در پارک‌های کرمان به دستمان رسیده است

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: گزارشات زیادی مبنی بر ورزش مختلط زن و مرد در پارک‌های کرمان به دستمان رسیده است