امام جمعه کرمان: مسئولان به رسالت خود برای سربلندی انقلاب و خدمت به مردم عمل کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مسئولان باید رسالت خود را به خوبی انجام بدهند و برای انقلاب و نظام هر چه می‌توانند کار کنند تا رضایتمندی مردم را داشته باشند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان و […]

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: مسئولان باید رسالت خود را به خوبی انجام بدهند و برای انقلاب و نظام هر چه می‌توانند کار کنند تا رضایتمندی مردم را داشته باشند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان و کمیته اسکان زائران سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، با تسلیت ایام فاطمیه (س)، اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) پشتیبان ولایت بود و در تبیین و توضیح موضوع امامت و ولایت تلاش‌های زیادی کرد.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) در این مسیر افراد زیادی را از خواص و عوام جامعه مخاطب خود قرار داد، گفت: یکی از امتحانات صدر اسلام حضرت زهرا (س) است و جامعه آن زمان در این برهه سخت و حساس امتحان شد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه حضرت فاطمه (س) در نهایت در این راه به شهادت رسید، افزود: در دوران زندگی انسان‌ها فتنه‌ها، امتحانات و ابتلائات زیادی وجود دارد و هر شخص، متناسب با فکر و موقعیت خودش امتحان می‌شود.

وی با بیان اینکه زمانه‌ای که ما در آن قرار داریم، زمانه ابتلأ است، ادامه داد: در این شرایط ممکن است برخی از افراد به دام فتنه‌ها و نقشه‌های رنگارنگ و شوم بدخواهان گرفتار شوند و تحت تاثیر این فتنه‌ها قرار بگیرند.

علیدادی سلیمانی با اشاره به اینکه هر چه افراد بصیرت بالاتر و هوای نفس کمتر داشته باشند، بیشتر در مسیر فتنه هستند، گفت: در مکتب شهید سلیمانی، حرکت در خط مستقیم و مسیری که امام جامعه مشخص می‌کند، بسیار پررنگ است.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از وصیت‌نامه شهید سلیمانی، بیان کرد: حاج قاسم در جایی از وصیت‌نامه‌اش این مسئله را گوشزد کرده که جمهوری اسلامی جایگاه ممتازی در دنیا دارد و حرم است.

وی با بیان شهید سلیمانی بارها این موضوع را تاکید کرد و خود این شهید بزرگوار از این امتحان به خوبی از این امتحان بیرون آمد، گفت: ما در آزمون‌های سختی قرار داریم و باید در دفاع از جمهوری اسلامی تصمیمات سختی بگیریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، گفت: شهید سلیمانی ۴۰ سال جهاد در راه در دفاع از اسلام و جمهوری اسلامی را با کمال افتخار پذیرفت و سرانجام در این راه به درجه رفیع شهادت رسید.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما این مجاهدت‌ها را دیده، افزود: مسئولان ما باید رسالت خود را به خوبی انجام بدهند و برای انقلاب و نظام هر چه می‌توانند کار کنند تا رضایتمندی مردم را همیشه داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اهمیت خدمت به مردم و نظام اسلامی بیان کرد: همه باید با پشتیبانی مردم در خدمت انقلاب و نظام، به عنوان سربازان ولایت فقیه به جامعه خدمت کنیم.

انتهای پیام/۵۱۱/




امام جمعه کرمان: مسئولان به رسالت خود برای سربلندی انقلاب و خدمت به مردم عمل کنند

منبع: تسنــیم
? امام جمعه کرمان: مسئولان به رسالت خود برای سربلندی انقلاب و خدمت به مردم عمل کنند