امام جمعه کرمان: شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیوندی ناگسستنی بین جبهه مقاومت ایجاد کرد

کرمان – فت فتو – امام جمعه کرمان با بیان اینکه یکی از اشتباهات دشمنان طی ۲ سال اخیر شهادت شهید سلیمانی بود گفت: آنها در محاسبات خود فکر می کرند اگر حاج قاسم شهید شود، جریان مقاومت خاموش خواهد شد، اما این جریان نه تنها خاموش نشد بلکه پیوندی در جبهه مقاومت بوجود آورد […]

کرمانفت فتو – امام جمعه کرمان با بیان اینکه یکی از اشتباهات دشمنان طی ۲ سال اخیر شهادت شهید سلیمانی بود گفت: آنها در محاسبات خود فکر می کرند اگر حاج قاسم شهید شود، جریان مقاومت خاموش خواهد شد، اما این جریان نه تنها خاموش نشد بلکه پیوندی در جبهه مقاومت بوجود آورد که در هیچ زمانی سستی و گسست ندارد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر کرمان افزود: در روزهایی قرار داریم که تقویم انقلاب هر روز که می گذرد حوادثی را درباره شاه دارد شاهی که فکر می کرد قدرت اول منطقه و گمان می برد ایران جزیره ثبات است.

وی تاکید کرد: اما ایران کانون اعتراض شد و ملت ایران موفق شدند انقلاب را چنان پیش ببرند که در سال ۵۷ قبل از پیروزی انقلاب، فرار شاه اتفاق افتاد.

امام جمعه کرمان بیان کرد: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا که از شاه و امثال او در کشورهای دیگر حمایت می کند، معمولا با سه چالش عمده مواجه هستند که باعث شده همیشه شکست بخورند.

وی ادامه داد: فهرستی از ناآرامی ها و شکست هایی که برای استکبار پیش آمده بخصوص قبل و بعد از پیروزی انقلاب در ایران پیش روی آنها است که به همین سه چالش بر می گردد.

حجت الاسلام علیدادی گفت: نخستین اشتباه محاسباتی آنها این است که حوادث را دقیق ارزیابی نمی کنند و پیش بینی و موضع گیری درستی ندارند و مصادیق فراوانی وجود دارد که دچار اشتباه محاسباتی می شوند، که یکی از این اشتباهات دفاع از شاه بود که منجر به فرار او شد.

وی با بیان اینکه چالش دوم فقدان ایمان واقعی به خدا و اعتقاد به آخرت است تاکید کرد: آنها آخر خط فکری شان این است همه منافع در همین دنیا قرار دارد و جریان لیبرال هیچ اعتقادی به جهان دیگر ندارد.

امام‌ جمعه کرمان اظهار داشت:  دشمنان وقتی در تبلیغات وسیع علیه ایران حرف هایی می زدنند و می گفتند گزینه جنگ با ایران یکی از گزینه های روی میز است، بعد فهمیدند توان تحمل تلفات جنگ را ندارند و ممکن است از درون دچار فروپاشی شوند.

وی ادامه داد: اینکه جنگ های نیابتی راه می اندازند، ترس شان از این است که اگر تلفات بدهند یعنی پایان خط است که نمونه های آن را در ترس صهیونیست ها در جنگ های لبنان و فلسطین دیده ایم.

حجت الاسلام علیدادی تصریح کرد: سومین چالش آنها این است که وقتی کشوری با آنان هم پیمان می شود استکبار برای آن کشور هیچ ارزشی قائل نمی شود و رابطه باید ارباب رعیتی باشد لذا رابطه مساوی هر دو طرف و منافع مشترک در جهان بینی استعمار معنا و مفهومی ندارد.

وی تاکید کرد:  فهرست تعداد ناکامی های استکبار در همین نیم قرن اخیر آنقدر زیاد است که تعجب می کنید با اینهمه سرویس های اطلاعاتی چطور شکست می خورند.

امام‌ جمعه کرمان با اشاره به انتصاب رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی از طرف امام راحل (ره) به عنوان امام جمعه تهران در سال ۵۸ افزود: برکات این‌ انتصاب را در کشور و خطبه های تاریخی که کشور را در فتنه های متعدد نجات داد و چراغ راه و جریان حزب اللهی را روشن و فتنه ها را خاموش کرد، می بینیم.




امام جمعه کرمان: شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیوندی ناگسستنی بین جبهه مقاومت ایجاد کرد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: شهادت سپهبد شهید سلیمانی پیوندی ناگسستنی بین جبهه مقاومت ایجاد کرد