امام جمعه کرمان: سردار سلیمانی خیمه مقاومت را برافراشت

کرمان– فت فتو– نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان برافراشتن خیمه مقاومت را بخشی از عملکرد و ویژگی بارز حاج قاسم دانست و گفت: مالک اشتر ثانی، ایستاده در رکاب ولی‌فقیه زمان، بیدار در ایام سخت و با روحی بی‌باک در مصاف با دشمن غدار، جلوه هایی از شهیدِ شهید سلیمانی است. به گزارش فت […]

کرمانفت فتو– نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه کرمان برافراشتن خیمه مقاومت را بخشی از عملکرد و ویژگی بارز حاج قاسم دانست و گفت: مالک اشتر ثانی، ایستاده در رکاب ولی‌فقیه زمان، بیدار در ایام سخت و با روحی بی‌باک در مصاف با دشمن غدار، جلوه هایی از شهیدِ شهید سلیمانی است.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز پنجشنبه در اجلاسیه دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در محل مصلای امام علی(ع) شهر کرمان افزود: رشد ادب اسلامی، مساعدت در بحران، مقاومت در هجمه و خط شکن، مظلوم‌نواز و فداکار، متواضع و مهرورز از جمله ویژگی های سردار سلیمانی بوده است.

وی بوسه زدن بر دست پدر و بوسیدن پای مادر را از دیگر ویژگی های سردار سلیمانی برشمرد و ادامه داد: مراقبت و مواظبت در رفتار و گفتار، سیره روزانه حاج قاسم سلیمانی بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: سلحشور در نبرد، غیور در میدان، مدبر در راهبرد، متوکل در سختی ها، وظیفه شناسی در برابر خدا و مطیع بودن در برابر ولی فقیه بخشی دیگر از ویژگی های سردار سلیمانی به شمار می رود.

علیدادی سلیمانی افزود: تعیین کننده در فتح قلل ظفر، ایجاد وسعت برای اردوگاه مردان حق، تولید گفتمان برادری عملی در سایه اسلام نبوی، حرکت در مسیر ترسیم شده ولی فقیه، عشق سربازی امام عصر (عج) و چهل سال مجاهدت و پیوستن به شهدا مروری از زندگی سید الشهدای جبهه مقاومت است.




امام جمعه کرمان: سردار سلیمانی خیمه مقاومت را برافراشت

منبع: ایرنـا
? امام جمعه کرمان: سردار سلیمانی خیمه مقاومت را برافراشت