امام جمعه کرمان: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال گفت: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است از ارزش‌ها دفاع می‌کند. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز یکشنبه […]


امام جمعه کرمان با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال گفت: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است از ارزش‌ها دفاع می‌کند.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی صبح امروز یکشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گفتمانی که انقلاب اسلامی در دنیای امروز و در سطح بین‌الملل دنبال می‌کند در نظم جدید جهانی طرفدار دارد و موثر است و این گفتمان یکی از بحث‌های مهم روز دنیاست.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال بیان کرد: این حضور نشان می‌دهد انقلاب اسلامی هرچه پیش می‌رود، با قدرت بیشتر و قاطعیتی که در شان انقلاب و نظام اسلامی است از ارزش‌ها دفاع می‌کند.

امام جمعه کرمان گفت: انقلاب اسلامی نشان داده اهداف خود را یکی پس از دیگری توانسته در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب در داخل و خارج از کشور در سطح بین‌الملل تعقیب کند و در جایگاهی قرار گرفته که گفتمانی جدید در عرصه جهانی سردمداری کند.

علیدادی‌سلیمانی تصریح گرد: ان‌شاءالله مردم با همین قاطعیت و صلابتی که از اول پای انقلاب بوده‌اند همچنان این مسیر را ادامه دهند و در انتخابات نیز حضور پرشوری داشته باشند.

پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





امام جمعه کرمان: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی است

منبع: فــارس
? امام جمعه کرمان: حضور گسترده مردم نشان‌دهنده افزایش قدرت نظام جمهوری اسلامی است