امام جمعه سیرجان: گرانی در این شهرستان از دیگر نقاط کشور بیشتر است

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان در استان کرمان ضمن تاکید بر ضرورت قطع دست دلالان که به تورم دامن زده است گفت: تفاوت قیمت ها در این شهرستان با دیگر نقاط کشور مشهود و سبب گلایه مندی شهروندان شده است. به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های این هفته […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه سیرجان در استان کرمان ضمن تاکید بر ضرورت قطع دست دلالان که به تورم دامن زده است گفت: تفاوت قیمت ها در این شهرستان با دیگر نقاط کشور مشهود و سبب گلایه مندی شهروندان شده است.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام سید محمود حسینی در خطبه های این هفته نمازجمعه شهر سیرجان اظهارداشت: دولت و مسئولان از مشکلات اقتصادی، معیشتی و گرانی‌های سرسام‌آور غفلت نکنند و دست واسطه گران و دلالان که بر تورم دامن می زنند باید در سیاست های اقتصادی قطع شود.

وی تاکید کرد: باید در عمل گام‌های اساسی در این زمینه برداشته و مایجتاج مردم و خدمات با قیمت مناسب تامین شود.

حجت الاسلام حسینی از گرانی های سرسام آور در شهرستان سیرجان که نسبت به سایر نقاط کشور بیشتر است انتقاد کرد و گفت: این گرانی های کاذب اعم از مسکن یا اجاره بهای آن، خدمات و سایر کالاها بدون هیچ دلیل منطقی و نظارتی همچنان ادامه دارد که بایستی کار اساسی و برنامه ای عملیاتی در این زمینه توسط مسئولان انجام شود.

وی اظهارداشت: با فوریت باید کارگروهی تشکیل و راهکارهای لازم عملیاتی شود.

حجت الاسلام حسینی همچنین به دیدار مسئولان نظام با رهبری معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: در توصیه های معظم له پیشرفت کشور همراه با  حل مشکلات مردم است و اگر در موضوعی، بین توجه مردم به ما و رعایت مصالح عمومی کشور تعارضی پیش آید، باید منفعت خود را نادیده بگیریم و به مصالح عمومی توجه کنیم.

وی در ادامه به ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی توسط رهبر معظم انقلاب نیز اشاره و تاکید کرد: معظم له نظر خویش را اعلام کردند که در این مهم همه جوانب دیده شده لذابه طور قطع رفاه عمومی، رفع فقر و محرومیت را به دنبال خواهد داشت و امیدواریم امسال از این نظر سال موفقی باشد.

امام جمعه سیرجان همچنین ۲۹ فروردین روز ارتش را نیز گرامی داشت و بر بهره گیری بیشتر از برکات ماه مبارک رمضان و شب های قدر تاکید کرد.

شهرستان سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه سیرجان: گرانی در این شهرستان از دیگر نقاط کشور بیشتر است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه سیرجان: گرانی در این شهرستان از دیگر نقاط کشور بیشتر است