امام جمعه ساوجبلاغ: امام خمینی شهامت ظلم‌ستیزی را به جهانیان آموخت

کرمان- فت فتو- امام جمعه ساوجبلاغ واقع در استان البرز گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری شهامت ظلم‌ستیزی را نیز به جهانیان آموخت. به گزارش فت فتو حجت الاسلام روح الله مختاری روز شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی در شهرستان سیرجان استان کرمان افزود: امام […]

کرمان- فت فتو- امام جمعه ساوجبلاغ واقع در استان البرز گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ایجاد الگویی نوین در اداره جوامع بشری شهامت ظلم‌ستیزی را نیز به جهانیان آموخت.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام روح الله مختاری روز شنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی در شهرستان سیرجان استان کرمان افزود: امام خمینی بزرگ‌مردی بودند که برای حمایت از مستضعفان و ملل مظلوم در برابر قدرت‌های زورگو و استکباری ایستاد و به ملت های مظلوم در قرن حاضر شجاعت مقابله با مستکبران را درس داد.

 وی اظهارداشت: این ایام بهانه‌ای است که بیشتر به اندیشه‌ها و شخصیت امام راحل بپردازیم.

حجت الاسلام مختاری بیان کرد: امروز سربلندی و سرافرازی ملت ایران در عرصه‌ های مختلف نبرد با دشمنان انقلاب اسلامی حاصل پیروی از ولایت فقیه و مردم سالاری دینی است.

به گزارش فت فتو سرهنگ علی دستوری فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سیرجان نیز در این مراسم یکی از اهداف دشمن را تحریف جایگاه امام عنوان کرد.

این مراسم با مرثیه سرایی مداحان اهل البیت (ع) و سوگواری سالروز ارتحال حضرت امام خمینی در مسجد امیرالمومنین شهر سیرجان همراه بود.

سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.




امام جمعه ساوجبلاغ: امام خمینی شهامت ظلم‌ستیزی را به جهانیان آموخت

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ساوجبلاغ: امام خمینی شهامت ظلم‌ستیزی را به جهانیان آموخت