امام جمعه ریگان: مکتب شهید سلیمانی جهانی است

کرمان– فت فتو– امام جمعه ریگان در شرق استان کرمان با تشریح ویژگی های مکتب سردار سلیمانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب جهانی است که سبب هراس دشمنان اسلام می شود. به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضا زاده روز سه شنبه در […]

کرمانفت فتو– امام جمعه ریگان در شرق استان کرمان با تشریح ویژگی های مکتب سردار سلیمانی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است گفت: مکتب شهید سلیمانی یک مکتب جهانی است که سبب هراس دشمنان اسلام می شود.

به گزارش فت فتو حجت الاسلام حبیب رضا زاده روز سه شنبه در یادواره شهید سلیمانی و ۷۲شهید شهرستان ریگان اظهارداشت: دشمن جایگاه و قدرت شهدا را نمی شناسند حال آنکه از برکت خون همین شهیدان شاهد حرکت رو به جلو نظام به سمت حکومت عدل مهدوی هستیم.

امام جمعه ریگان بیان کرد: اولین شاخصه مهم مکتب حاج قاسم شناخت امام، اعتماد به امام و ولایت پذیری است.

رضا زاده گفت: وظیفه مهم ما در این یادواره ها رساندن پیام شهدا و معرفی وصیت نامه هایشان به نسل جدید است که نباید در این امر کوتاهی کنیم.

یادواره شهید سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش ۷۲ شهید شهرستان ریگان با حضور مردم، مسئولان و خانواده شهدا در محل مصلای امام علی(ع) شهر ریگان برگزار شد.

شهرستان ریگان در ۲۸۵ کیلومتری جنوب شرق مرکز استان کرمان قرار دارد که ۷۶ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.




امام جمعه ریگان: مکتب شهید سلیمانی جهانی است

منبع: ایرنـا
? امام جمعه ریگان: مکتب شهید سلیمانی جهانی است