امام جمعه جیرفت: رادیو اختصاصی جنوب کرمان راه‌اندازی شود

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رادیو اختصاصی جنوب کرمان با توجه به ظرفیت این منطقه، راه‌اندازی شود گفت: ظرفیت‌ و بستر مورد نیاز به منظور تحقق این مهم در شهرستان جیرفت وجود دارد. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدای استان‌های سازمان […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت با بیان اینکه رادیو اختصاصی جنوب کرمان با توجه به ظرفیت این منطقه، راه‌اندازی شود گفت: ظرفیت‌ و بستر مورد نیاز به منظور تحقق این مهم در شهرستان جیرفت وجود دارد.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل صدای استان‌های سازمان صدا و سیما، خواستار راه‌اندازی رادیو اختصاصی جنوب کرمان شد و افزود: باید از ظرفیت رادیو جنوب برای انعکاس ظرفیت ها و مشکلات موجود در این منطقه استفاده شود.

وی اولویت‌های راه اندازی رادیو جنوب را بر مدار معرفی ظرفیت‌ها، شکوفاسازی استعدادها، انعکاس مطالبات بحق مردمی، محرومیت‌زدایی، تبیین دستاوردهای نظام و پرداختن به فرهنگ به عنوان یکی از ارکان توسعه و پیشرفت برشمرد.

مدیرکل صدای استان‌های سازمان صدا و سیما نیز در این نشست گفت: ظرفیت‌ و بسترهای مورد نیاز تحقق مطالبه راه اندازی رادیو در جیرفت وجود دارد.

وحید کمالی افزود: برخی مشکلات در مسیر راه اندازی رادیو در جنوب استان کرمان وجود دارد که این موارد را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهیم کرد.




امام جمعه جیرفت: رادیو اختصاصی جنوب کرمان راه‌اندازی شود

منبع:ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: رادیو اختصاصی جنوب کرمان راه‌اندازی شود