امام جمعه جیرفت: اقدام شهید لندی بیانگر ایثارگری نسل جوان است

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: شهید لندی الگو و سرمشقی برای جوانان و نوجوانان است زیرا این شهید نشان داد نسل امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس برای ایثارگری در هنگام نیاز آماده هستند. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این  هفته نماز جمعه جیرفت افزود: اقدام شهید […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: شهید لندی الگو و سرمشقی برای جوانان و نوجوانان است زیرا این شهید نشان داد نسل امروز نیز همچون دوران دفاع مقدس برای ایثارگری در هنگام نیاز آماده هستند.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این  هفته نماز جمعه جیرفت افزود: اقدام شهید لندی، کاری ایثارگرانه و فداکارانه بود که آموزه‌های اسلامی را تجلی بخشید و یاد شهید فهمیده ها را زنده کرد.

وی ادامه داد: والدینی که موفق به تربیت چنین فرزندان عزت آفرینی می‌شوند شایسته تقدیر و تجلیل بوده لذا باید این والدین را تقدیر کرد.

وی تصریح کرد: انسان بواسطه ایثار و فداکاری در زندگی می‌تواند به بالاترین درجات ایمان نائل شود.

وی افزود: نیکوکاری اجتماعی و خدمت‌رسانی به نیازمندان یکی دیگر از آموزه‌های دینی مهم و ارزنده اسلامی است. 

خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: ارزش‌های اخلاقی دینی از ویژگی‌های بارز دین مبین اسلام و رسالت خاتم الانبیا (ص) به شمار می‌رود.

وی بر لزوم توجه بیشتر به بیانه گام دوم انقلاب تاکید کرد و گفت: گسترش خدمت‌رسانی اجتماعی و کمک به مستضعفین از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام تارم در بخش دیگری از سخنان خود به اتفاقات مرز ایران‌ با کردستان عراق و ارمنستان اشاره کرد و گفت: این اتفاقات قطعا با دخالت صهیونیست‌ها روی داده و همه بدانند جمهوری اسلامی دارای صعه صدر بوده و هیچگاه عجولانه تصمیم نخواهد گرفت.

وی با بیان اینکه پاسخ ایران به صهیونیست‌ها در هر کجای دنیا که باشند قاطع و فراموش ناشدنی خواهد بود، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی این حق را همواره برای خود محفوظ می‌داند.

امام جمعه جیرفت به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا از برجام خارج شده و حق دخالت در مسائل برجام و مشروط دانستن آن را ندارد و این ایران اسلامی که در جایگاه تعیین شرط قرار دارد.

وی افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران با وجود اینکه همواره زمینه گفت‌وگو را فراهم کرده اما مسائل کشور را به مذاکرات خارجی بویژه برجام گره نخواهد زد.

وی ادامه داد: گره نزدن واردات واکسن به پذیرفتن تعهدات خارجی و عضویت در سازمان همکاری‌های شانگهای نمونه بارزی از این مهم است.

وی روز میراث فرهنگی و وقف را گرامی داشت و گفت: واقف یکی از بهترین کارهای نیکی بوده که بعد از مرگ، پرونده انسان را باز می‌گذارد و سعادت‌آفرین است.




امام جمعه جیرفت: اقدام شهید لندی بیانگر ایثارگری نسل جوان است

منبع:ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: اقدام شهید لندی بیانگر ایثارگری نسل جوان است