امام جمعه جیرفت: اخلاص، موجب محبوبیت زیاد سپهبد شهید سلیمانی بین مردم شد

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: اخلاص کم نظیر شهید سلیمانی سبب محبوب شدن ایشان در قلب ها و چهره ای بین المللی شد. به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم روز شنبه در یادواره بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش جیرفت افزود: سپهبد شهید سلیمانی چهره ای جهانی و خارج از هرگونه […]

جیرفت – فت فتو – امام جمعه جیرفت گفت: اخلاص کم نظیر شهید سلیمانی سبب محبوب شدن ایشان در قلب ها و چهره ای بین المللی شد.

به گزارش فت فتو، حجت‌الاسلام میثم تارم روز شنبه در یادواره بسیج دانش‌آموزی آموزش و پرورش جیرفت افزود: سپهبد شهید سلیمانی چهره ای جهانی و خارج از هرگونه مرزبندی است.

وی با بیان اینکه اخلاص، انسان را خدایی می کند، تصریح کرد: سردار دلها محبوب خدا و خلق خدا بود.

وی ادامه داد: آثار انسان های مخلص پس از ارتحال آنان نیز ماندگار خواهد بود لذا خون سردار سلیمانی نیز پس از شهادت همچنان کمک کار جبهه مقاومت و ملت انقلابی ایران اسلامی است.

امام جمعه جیرفت گفت: خون سردار سلیمانی مبارزه با دشمنان اسلام را مضاعف و موثرتر کرد.

وی تصریح کرد: امامین انقلاب توجه خاصی به مقام عالی شهدا، مجاهدین و رزمندگان دارند که برخاسته از نگاه اسلام به این قشر است.

حجت الاسلام تارم افزود: کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» از رهبر معظم انقلاب اسلامی، کتاب بسیار ارزنده‌ای است که چارچوب اندیشه اسلامی و توحیدی را بیان می‌کند.

وی اظهار داشت: رابطه قوی با ولی خدا، مردم و خلق خدا و همچنین مجاهدت با دشمنان به عنوان سه خصوصیت بارز انسان طراز اسلام در این کتاب مطرح است.

امام جمعه جیرفت افزود: وجود این ویژگی‌ها در شهید سلیمانی موجب مکتب خواندن او شده و باید ابعاد مختلف این خصایص مورد بررسی و تبیین قرار گیرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی فردی جامع بود که تنها در جنبه نظامی خلاصه شد، گفت: بُعد نظامی تنها یکی از ابعاد گسترده مکتب شهید سلیمانی است.

حجت الاسلام تارم افزود: ابعاد دیگر شخصیت سردار دل ها همچون ارتباط او با ولایت و اهل بیت (ع) بویژه مجالس فاطمیه مورد توجه باشد.

وی اظهار داشت: اعتقاد قلبی حاج قاسم به آنچه رهبری می فرمودند و پذیرش بی چون و چرای کلام رهبری از رمزهای موفقیت این سردار رشید اسلام است.

امام جمعه جیرفت افزود: ارتباط با مردم و گره گشایی از کار آن ها در حوزه های مختلف اجتماعی و اقتصادی جلوه‌ای دیگری از مکتب شهید سلیمانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: یکی از جهات مکتب سلیمانی و شخصیت او، خوش ذوق و خوش فکر بودن است چرا که این شهید اهل اندیشه عمیق بود که منجر به تصمیمات دقیق می‌شد.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: سیره شهید سلیمانی در مطالعه به تاسی از رهبری از دیگر ویژگی های بسیار حائز اهمیت ایشان است. 

وی ادامه داد: هشت سال دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای طلایی است که مباحث مدیریتی به عنوان یکی از برگ‌های زرین آن باید مورد تحقیق و تبیین قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مطالعه اشاره کرد و گفت: فرهنگ عمومی مطالعه و افزایش سرانه مطالعه باید از مجرای فرهنگیان در جامعه ترویج شود.




امام جمعه جیرفت: اخلاص، موجب محبوبیت زیاد سپهبد شهید سلیمانی بین مردم شد

منبع: ایرنـا
? امام جمعه جیرفت: اخلاص، موجب محبوبیت زیاد سپهبد شهید سلیمانی بین مردم شد