اقدام فوری در رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد

کرمان- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد در شهرستان شهربابک صورت گیرد. به گزارش نذیر کرمان، حسن بابایی ظهر چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس خاتون‌آباد در نشستی با مقامات محلی با اشاره به شعار سال تصریح […]

کرمان- رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: باید اقدامات فوری در زمینه رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد در شهرستان شهربابک صورت گیرد.

به گزارش نذیر کرمان، حسن بابایی ظهر چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان شهربابک ضمن بازدید از مجتمع مس خاتون‌آباد در نشستی با مقامات محلی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: رسالت ویژه قوه قضائیه حمایت از تولید، صنعت و اشتغال است.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه اظهار داشت: به منظور رشد تولید می‌بایست شورای اقتصادی شهرستان با همکاری رئیس دادگستری و دادستان تشکیل شود تا پس از بررسی و دسته‌بندی، اهم مسائل و مشکلات را به منظور حل و فصل به شورای عالی اقتصادی قوه قضائیه اعلام کنند.

معاون قوه قضائیه پس از بررسی مسائل و ابهام‌های مرز سیاسی (تقسیمات کشوری) و ثبتی شهرستان شهربابک با شهرستان‌های مجاور ضمن اتخاذ تصمیم‌هایی تاکید کرد: به منظور تسریع در امر حدنگاری و صدور اسناد مالکیت به ویژه اراضی کشاورزی، کارگروه ویژه‌ای با حضور متولیان حوزه زمین تشکیل شود.

وی در خصوص آلایندگی در دشت خاتون آباد نیز گفت: باید اقدام فوری برای رفع آلایندگی انجام شود.

کد خبر ۵۹۲۷۵۹۲




اقدام فوری در رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد

منبع: مــهر
? اقدام فوری در رفع آلایندگی مجتمع مس خاتون‌آباد صورت گیرد