اقدام به موقع راهداری زرند مانع حادثه شد

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند گفت: نیروهای راهداری، آتش نشانی و پلیس راه با خارج کردن خودروی آتش گرفته از داخل تونل محور زرند- رفسنجان، مانع حادثه بعدی شدند. سیدرضا امیری شامگاه ۱۳ مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام تلفنی حادثه آتش‌سوزی یک دستگاه […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند گفت: نیروهای راهداری، آتش نشانی و پلیس راه با خارج کردن خودروی آتش گرفته از داخل تونل محور زرند- رفسنجان، مانع حادثه بعدی شدند.

سیدرضا امیری شامگاه ۱۳ مهرماه در تشریح این خبر اظهار کرد: پس از اعلام تلفنی حادثه آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی مگان در داخل تونل بهرامی در کیلومتر ۴۴ محور زرند – رفسنجان، گشت راهداری با هماهنگی با پلیس راه زرند یزد، آتش نشانی و پایگاه نیروی انتظامی سریعا خود را به محل حادثه رسانده و با ایمن سازی محدوده این تونل ضمن خارج نمودن این خودرو از تونل و هدایت ایمن ترافیک عبوری ضمن جلوگیری از مسدود شدن تونل از بروز حادثه‌ای فجیع تر جلوگیری کردند.

وی افزود: این محور، مسیر حمل تانکرهای حامل سوخت از مبداء اصفهان به استان‌های خراسان جنوبی و رضوی است و این حادثه می‌توانست پیامدهای ناگواری همچون حادثه اخیر در تونل تنگه زاغ واقع در محور حاجی آباد به بندر عباس را  رقم بزند.

امیری بیان کرد: از کاربران مسیر و رانندگان تقاضا داریم ضمن کنترل فنی و کامل خودروی خود قبل از مسافرت و با رعایت سرعت مطمئنه در طول مسیر و هم چنین به همراه داشتن لوازم ایمنی و اطفاء حریق از قبیل کپسول آتش نشانی، کمک های اولیه و زنجیر چرخ در سفرهای زمستانی پیش رو، ایمنی لازم را برای خود و همسفران و سایر رانندگان عبوری تامین نمایند و در صورت مشاهده هر گونه مشکل جاده‌ای با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام 




اقدام به موقع راهداری زرند مانع حادثه شد

منبع: ایـسنا
? اقدام به موقع راهداری زرند مانع حادثه شد