اقدامات نظارتی و پیشگیرانه موجب کاهش تخلفات و جرائم خواهد بود

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: با اقدامات نظارتی و پیشگیرانه شاهد کاهش تخلفات و جرایم خواهیم بود. علی محبوب‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان در بازدید از پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات وامنیت‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: نظر به اهمیت بازرسی از مراجع انتظامی، درخصوص وظایفی که برعهده ضابطان گذارده شده […]

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان گفت: با اقدامات نظارتی و پیشگیرانه شاهد کاهش تخلفات و جرایم خواهیم بود.

علی محبوب‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان در بازدید از پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات وامنیت‌عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: نظر به اهمیت بازرسی از مراجع انتظامی، درخصوص وظایفی که برعهده ضابطان گذارده شده است نیروهای فراجا، بازوان توانمند دستگاه قضا می‌باشند و هر اندازه این نیرو‌های خدوم وزحمتکش فراجا، آموزش دیده‌باشند و درانجام امور محوله مسلط باشند، قطعا دستگاه قضایی  در رسیدگی به پرونده‌ها موفق‌تر می‌باشد.

مقام عالی قضایی شهرستان کوهبنان گفت: فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان در برطرف کردن کمبودها و مشکلات، تلاش زیادی نموده است واین اقدامات باعث شده که  دستورات قضایی سریعا انجام شود و در پی آن نیز موجب کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها شده‌است.

رئیس دادگستری شهرستان کوهبنان در ادامه بیان نمود: اهداف دادگستری از این بازدیدها، راهنمایی و کمک به آنان و همچنین ارائه راهکارهای لازم وضروری در راستای ارتقا عملکردشان می‌باشد.

محبوب‌پور همچنین با اشاره به اجرای طرح‌های پیشگیری از وقوع جرم، تصریح نمود: چنانچه تمامی نهادها و دستگاها اقدامات نظارتی و پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند ما شاهد کاهش تخلفات و جرایم خواهیم بود.

وی با بازدید از تمام قسمت‌های دو پلیس  تخصصی آگاهی  و اطلاعات کوهبنان از نزدیک نواقص و مشکلات را مورد بررسی قرار داد و با بیان تذکرات، اعلام نمود: درانجام امور محوله، مقررات شرعی و قانونی را سرلوحه‌ی کارتان قرار دهید.

رئیس دادگستری کوهبنان در پایان ضمن بررسی پرونده‌ها و چگونگی اجرای دستورات قضایی، بر رعایت حفظ حقوق شهروندی تاکید نمود.
انتهای پیام/س




اقدامات نظارتی و پیشگیرانه موجب کاهش تخلفات و جرائم خواهد بود

منبع:آرمـان
? اقدامات نظارتی و پیشگیرانه موجب کاهش تخلفات و جرائم خواهد بود