اقدامات تشویقی و فرهنگی برای ترویج حجاب در دستور کار قرار گیرد

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان خواستار اقدامات تشویقی و فرهنگی برای ترویج حجاب شد. به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر دوشنبه در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان و جیرفت افزود: در حوزه مسائل دانشجویی همواره تعامل و همفکری بین […]

کرمان – رئیس کل دادگستری کرمان خواستار اقدامات تشویقی و فرهنگی برای ترویج حجاب شد.

به گزارش نذیر کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی ظهر دوشنبه در دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمان و جیرفت افزود: در حوزه مسائل دانشجویی همواره تعامل و همفکری بین نیروهای انتظامی، امنیتی و قضائی با مسئولان دانشگاهی مد نظر قرار داشته است.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که به یقین تمامی توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر علی رغم اینکه استان کرمان هدف تمرکز ضد انقلاب بوده است، بر مبنای تدابیر انجام شده کمترین مشکلات را در فضای عمومی و دانشگاه‌ها داشته‌ایم.

حجت الاسلام حمیدی به اعمال نظارت‌های قانونی در دانشگاه‌ها نیز اشاره کرد و ادامه داد: این نظارت‌ها باید تشدید شود و به عنوان دستگاه قضائی، هرجایی که نیاز به کمک و هم فکری باشد، همکاری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه توسعه عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی در جامعه تاکید بر اقدامات ایجابی است، تصریح کرد: اقدامات و برخوردهای سلبی در نهایت کار مد نظر خواهد بود زیرا قریب به اتفاق موارد مربوط به کشف حجاب، با تذکر و برخوردهای ایجابی برطرف خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان، تشویق افراد محجبه و فعال در حوزه‌های مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: اینگونه اقدامات تشویقی در توسعه فرهنگ عفاف و حجاب بسیار مؤثر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین حمیدی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان در راستای توسعه سلامت جامعه تقدیر کرد.

کد خبر ۵۷۵۷۴۹۷




اقدامات تشویقی و فرهنگی برای ترویج حجاب در دستور کار قرار گیرد

منبع: مــهر
? اقدامات تشویقی و فرهنگی برای ترویج حجاب در دستور کار قرار گیرد