اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش تحریم‌هاست

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تحریم، نسخه تسلیم بود که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به عنوان نسخه شفابخش اعلام کردند. سردار محمدعلی نظری امروز ۱۱ آذرماه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت اظهار کرد: بسیج سازندگی از طریق مهارت‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اعطای تسهیلات بانکی و […]

نذیر کرمان/کرمان فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: تحریم، نسخه تسلیم بود که مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی را به عنوان نسخه شفابخش اعلام کردند.

سردار محمدعلی نظری امروز ۱۱ آذرماه در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی استان کرمان در جیرفت اظهار کرد: بسیج سازندگی از طریق مهارت‌آموزی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اعطای تسهیلات بانکی و ایجاد صندوق‌های تعاونی اشتغالزایی می‌کند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: روزی امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اندیشه حکیمانه نهادهایی مثل بسیج را معرفی کردند که در دنیا نمونه ندارد و امروز شاهد این هستیم که صدور تفکر و اندیشه بسیجی در دنیا کارساز است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۲ بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح فرمودند. اقتصاد مقاومتی در واقع مقاوم بودن اقتصاد ما در مقابل تکانه‌های اقتصادی دنیا است.

نظری با این تعبیر که تحریم، نسخه تسلیم بود که رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را نسخه شفابخش دانستند، افزود :کارهایی که در بسیج انجام می‌شود و همه ارکان پای کار آمده‌اند، در سطح خرد و زود بازده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راه‌اندازی صندوق های قرض الحسنه از ابتدا تاکنون بیش از ۲۸۴ هزار نفر عضو شده‌اند و تاکنون ۱۳۸۰ صندوق قرض الحسنه راه اندازی و مبلغی بیش از ۷۴ میلیارد تومان تسهیلات بانکی اعطا شده است.

همچنین حجت الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت در این مراسم گفت: اهمیت کار جهادی بر کسی پوشیده نیست، مشکلات مردم با این کار جهادی حل می‌شود و هم برای جهادگران سازندگی دارند، زیرا عامل تربیت سازندگی و پیشرفت معنوی برای جهادگر است.

وی با اشاره به اهداف اردوهای جهادی گفت: اردوهای جهادی مصداق حرکت‌های خودجوش و آتش به اختیاری است که مقام معظم رهبری روی این مسئله تاکید دارند.

امام جمعه جیرفت گفت: از سردار زهرایی(رئیس سازمان بسیج مستضعفان) درخواست داریم نسبت به گسترش اردوهای جهادی و منطقه جنوب که محرومیت‌های تاریخی دارند عنایت ویژه داشته باشند تا کارهای جهادی گسترش پیدا کند و به رفع محرومیت‌ها سرعت بخشیده شود.

انتهای پیام




اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش تحریم‌هاست

منبع: ایـسنا
? اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش تحریم‌هاست