اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است

علی دستوری گفت: اقتدار و موفقیت های تمام جبهه های مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است. به گزارش فت فتو،مراسم دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان فاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در محل مسجدجامع برگزار شد. دستوری ابراز کرد:داغ حاج […]

علی دستوری گفت: اقتدار و موفقیت های تمام جبهه های مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است.

به گزارش فت فتو،مراسم دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی در شهرستان فاریاب با حضور اقشار مختلف مردم و با سخنرانی علی دستوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیرجان در محل مسجدجامع برگزار شد.

دستوری ابراز کرد:داغ حاج قاسم کهنه نمی شود و علیرغم اینکه دو سال از شهادتش می گذرد هنوز مردم در داغش اشک می ریزند و همچنان که اخیراً رهبر انقلاب در حین بیان مطلبی از زندگی شهید سلیمانی دچار بغض و اشک شدند این نشان سنگینی داغ حاج قاسم دارد

وی گفت:  اولین و مهمترین ویژگی شهید سلیمانی این بود که اخلاص زیادی داشتند و این اخلاص برگرفته از حضرت زهرا(س) می باشد حضزت سه روز روزه بودند و موقع افطار مسکین و مستمند به درب منزل مراجعه می کرد و هر سه روز حضرت زهرا(س) طعام خود را آنها دادند.

دستوری اظهار کرد: سردار سلیمانی دارای ویژگی های بودند که باعث شد جایگاه باعظمتی به ایشان عطا گردد، یکی از این ویژگی های شجاعت و تدبیر حاج قاسم بود که به غیر از خدا از هیچ هیچ چیز پروا و بیم نداشت نمونه بارزش آزادسازی خلبان روسی از دست داعش بود،این عملیات با حضور هیجده نفر از نیروهایش انجام شد در حالیکه روسیه یک عملیات انجام داد اما شکست خورد و حتی یک کشته هم دادند.

وی افزود: ویژگی دیگر شهید سلیمانی ولایتمداری محض بود و خودش را سرباز ولایت می دانست و تمام فرامین امام خامنه ای را بصورت کامل انجام می داد و مطیع محض رهبر بود،ولایتمداری مسیر عاقیت بخیری هست بعضی از خواص به علت فاصله گرفتن ار ولایت،عاقبت به شر شدند.

سخنران مراسم گفت: حضور در میدان و اقدام به موقع شهید سلیمانی خیلی برجسته بود و امروزه اقتدار جبهه مقاومت و اینکه فلسطین ها از سنگ به دست رسیدن به مرحله موشک به دست و موفقیت های تمام جبهه های مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است.
انتهای پیام/




اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است

منبع:آرمـان
? اقتدار جبهه مقاومت مرهون مجاهدت های شهید سلیمانی است