افزایش ۲۰ درصدی آمار زندانیان در کرمان

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آمار زندانیان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته اما امکانات هنوز همان است. یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست بررسی مشکلات و کمبودهای استان کرمان بیان کرد: برآیند وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به زندان‌ها می‌رسد و امسال موجودی زندان نسبت به […]

فت فتو/کرمان رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: آمار زندانیان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته اما امکانات هنوز همان است.

یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان در نشست بررسی مشکلات و کمبودهای استان کرمان بیان کرد: برآیند وضعیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به زندان‌ها می‌رسد و امسال موجودی زندان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته که امکانات هم باید به همین نسبت افزایش پیدا کند اما اینگونه نشد.

وی افزود: هر چیزی اگر به درستی استفاده نشود تبدیل به معضل و مشکل می‌شود؛ اگر به زندان‌ها به جا و به موقع رسیدگی نشود علاوه بر اینکه امینت آفرین نیست تهدیدی برای امنیت است.

موحد ادامه داد: یک زندانی که وارد زندان می‌شود پس از آزادی باید اصلاح شده به جامعه برگردد که این امر مستلزم هزینه و امکانات است که در حال حاضر مهیا نیست.

وی در ادامه گفت: باید یک توجه ویژه به زندان‌های استان بشود تا زندان بتواند به اهدافش برسد و اگر به این مسائل توجه نشود زندان مضر خواهد بود.

انتهای پیام




افزایش ۲۰ درصدی آمار زندانیان در کرمان

منبع: ایـسنا
? افزایش ۲۰ درصدی آمار زندانیان در کرمان