افزایش ۵۰ درصدی مودیان مشاغل در کرمان

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، در سال جاری تعداد مودیان مشاغل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و براساس تبصره ۱۰۰ حدود ۶۵ درصد آنها معاف از مالیات شدند. حمید زینل پور پیش از ظهر امروز ۲۸ آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در […]

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، در سال جاری تعداد مودیان مشاغل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و براساس تبصره ۱۰۰ حدود ۶۵ درصد آنها معاف از مالیات شدند.

حمید زینل پور پیش از ظهر امروز ۲۸ آبان ماه در جلسه شورای هماهنگی مدیران واحدهای تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در کرمان با مجمع نمایندگان استان با اشاره به اهمیت مالیات در کشورهای توسعه یافته، گفت: متاسفانه به موضوعات مالیات نگاه های خوبی نبوده است.

به گفته او، بیشترین وصولی مالیاتی استان کرمان از حدود ۵۰ شرکت بوده و در سایر مشاغل عدد زیادی وصول نمی شود.

طبق اعلام مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، در سال جاری تعداد مودیان مشاغل ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد و براساس تبصره ۱۰۰ حدود ۶۵ درصد آنها معاف از مالیات شدند.

طبق اعلام او، در سال گذشته ۳۹ هزار میلیارد تومان به فرمانداری ها، شهرداری ها و دهیاری های استان پرداخت شده که ۲۶ هزار میلیارد آن به شهرداری ها و ۱۱۰۰ میلیارد تومان به دهیاری ها و مابقی به فرمانداری ها پرداخت شده است و در سال جاری نیز تا مهرماه در مجموع ۳۴ هزار میلیارد تومان به این بخش ها پرداخت شده است.

زینل پور از تعدد قانون مالیات ها انتقاد کرد و افزود: قوانین مالیاتی باید شفاف باشند و در معافیت های مالیاتی ماده ۱۳۲ مشکل داریم.

او بیان کرد: ۱۵ هزار میلیارد تومان سال گذشته وصول مالیاتی در استان داشتیم و براساس آن میزان مالیات امسال تعیین شد و امسال شرکت های فولادی به دلیل کاهش قیمت فولاد در بازار جهانی دچار مشکل شده اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان، اعلام کرد: براساس پیش بینی های انجام شده در سال آینده حدود ۱۹ هزار میلیارد تومان می توانیم وصول مالیاتی داشته باشیم اما نمی دانیم در قانون میزان مالیات وصولی استان کرمان چقدر تعیین شود.

انتهای پیام




افزایش ۵۰ درصدی مودیان مشاغل در کرمان

منبع: ایـسنا
? افزایش ۵۰ درصدی مودیان مشاغل در کرمان