افزایش کشتار مرغ به منظور تعادل بخشی به بازار

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: به منظور تعادل بخشی به بازار در استان کرمان شب گذشته بیش از ۱۵۰ تن کشتار صورت گرفته است. رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت:کشتار مرغ در چند روز گذشته روزانه متوسط ۱۱۰ تن بوده است وبه منظور تعادل بخشی به بازار در استان کرمان شب گذشته […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: به منظور تعادل بخشی به بازار در استان کرمان شب گذشته بیش از ۱۵۰ تن کشتار صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت:کشتار مرغ در چند روز گذشته روزانه متوسط ۱۱۰ تن بوده است وبه منظور تعادل بخشی به بازار در استان کرمان شب گذشته بیش از ۱۵۰ تن کشتار صورت گرفته است.

خیراندیش گفت: کشتار مرغ در چند روز گذشته روزانه متوسط ۱۱۰ تن بوده است و به منظور تعادل بخشی به بازار در استان کرمان شب گذشته بیش از ۱۵۰ تن کشتار صورت گرفته است.

به گفته او با توجه به اختلاف قیمت قبل و جدید در روز منتهی به اصلاح نظام یارانه‌ای تقاضا برای مرغ و تخم مرغ به لحاظ ذخیره سازی خانگی زیاد و بازار با کمبود موقت روبرو شد که با نرخ جدید و افزایش کشتار و همچنین توزیع تخم مرغ با نرخ جدید بازار کم کم به تعادل و ارامش نسبی برگشت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: برای احتیاط و جبران کمبود احتمالی، توزیع مرغ منجمد در استان نیز در دستور کار قرار گرفت و تقسیم شهرستانی برای توزیع انجام شده است.

فت فتو کرمان کرمان




افزایش کشتار مرغ به منظور تعادل بخشی به بازار

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? افزایش کشتار مرغ به منظور تعادل بخشی به بازار