افزایش نظارت بر فعالیت بازار در کرمان ضروری است

کرمان – رئیس سازمان صمت کرمان با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار گفت: باید مکانیزم نظارت بر بازار با جدیدت تقویت شود. به گزارش فت فتو، مهدی حسینی نژاد ظهر یکشنبه در نشست اقدام مشترک برای تنظیم بازار گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها در کف بازار و افزایش قیمت‌های غیر قانونی نظارت‌ها […]

کرمان – رئیس سازمان صمت کرمان با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار گفت: باید مکانیزم نظارت بر بازار با جدیدت تقویت شود.

به گزارش فت فتو، مهدی حسینی نژاد ظهر یکشنبه در نشست اقدام مشترک برای تنظیم بازار گفت: با توجه به افزایش قیمت‌ها در کف بازار و افزایش قیمت‌های غیر قانونی نظارت‌ها و برخورد با متخلفان باید با جدیدت بیشتر دنبال شود.

وی تصریح کرد: پنج میلیارد تومان در راستای نظارت و رصد بهتر بازار توسط یکی از شرکت‌های معدنی در کرمان تأمین اعتبار شده است که می‌تواند منجر به توسعه نظارت‌ها در بازار و تقویت سیستم نظارت شود.

وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان نیز در این زمینه وجود دارد و در این صورت شاهد بهبود وضعیت نظارت بر بازار خواهیم بود که این مساله در دست بررسی است.

حسینی نژاد گفت: حمایت‌ها و اعتبارات و کمک سازمان‌های مختلف در زمینه نظارت بر بازار باید افزایش یابد.

وی درج قیمت تولید کننده روی کالاها را راهی برای کنترل قیمت‌ها دانست و افزود: اجرای این طرح زمان بر است اما در صورت اجرای کامل طرح زمینه شفافیت قیمت‌ها ایجاد می‌شود.

کد خبر ۵۴۶۹۳۲۷




افزایش نظارت بر فعالیت بازار در کرمان ضروری است

منبع: مــهر
? افزایش نظارت بر فعالیت بازار در کرمان ضروری است