افزایش اعتبارات تسهیلات گردشگری کشور به ۱۰ هزار میلیارد تومان/تکمیل پروژه‌های بالای ۳۰ درصد طی سه سال آینده

مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اعتبارات ما در حوزه تسهیلات نسبت به سال گذشته تقریبا ۴ و نیم برابر شد و امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید. به گزارش فت فتو از کرمان، بهروز ندایی عصر امروز در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه […]


مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: اعتبارات ما در حوزه تسهیلات نسبت به سال گذشته تقریبا ۴ و نیم برابر شد و امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش فت فتو از کرمان، بهروز ندایی عصر امروز در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه گردشگری و چهاردهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی کارمانیا در محل نمایشگاه دائمی جنوب‌شرق کرمان اظهار داشت: اعتبارات ما در  حوزه تسهیلات نسبت به سال گذشته تقریبا ۴ و نیم برابر شد و امسال به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسید.

وی بیان داشت: سهم استان کرمان امسال در زمینه تسهیلات گردشگری بالای ۸۰۰ میلیارد تومان است و ما در حوزه گردشگری محدودیتی برای اختصاص تسهیلات در استان کرمان نداریم.

ندایی عنوان کرد: طی سه سال آینده اکثر پروژه‌های بالای ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی به ترتیب به  بهره‌برداری می‌رسند.

 مدیرکل دفتر تسهیلات و کارآفرینی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه اعتبارات ما در حوزه صنایع دستی در سطح کشور سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان بود، ابراز داشت: امسال فقط سهم استان کرمان در زمینه صنایع دستی بیش از  ۹۰ میلیارد تومان است و ما در زمینه پرداخت تسهیلات حوزه صنایع دستی مشکلی نداریم.

وی تصریح کرد: استان کرمان ۱۰۰ درصد اعتبارات خود را در زمینه صنایع دستی جذب کرده است و ما پیش‌بینی کرده بودیم که اگه از سایر استان‌ها هزینه‌ها جذب نشوند آن را در اختیار استان کرمان قرار دهیم.

ندایی گفت: با کمترین هزینه می‌توانیم بیشترین اشتغال در سطح استان کرمان را در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری  ایجاد کنیم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۸/ب





افزایش اعتبارات تسهیلات گردشگری کشور به ۱۰ هزار میلیارد تومان/تکمیل پروژه‌های بالای ۳۰ درصد طی سه سال آینده

منبع: فــارس
? افزایش اعتبارات تسهیلات گردشگری کشور به ۱۰ هزار میلیارد تومان/تکمیل پروژه‌های بالای ۳۰ درصد طی سه سال آینده