افتتاح ۳۴ پروژه محرومیت زدایی با حضور سردار معروفی در فهرج

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: سپاه ثارالله برای محرومیت‌زدایی به فهرج نگاه ویژه دارد و به زودی تنش آبی ۱۲ روستای این شهرستان مرتفع خواهد شد. به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه‌ی بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در شهرستان فهرج گفت: اولویت سپاه ثارالله استان در محرومیت […]

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: سپاه ثارالله برای محرومیت‌زدایی به فهرج نگاه ویژه دارد و به زودی تنش آبی ۱۲ روستای این شهرستان مرتفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار . فت فتو از کرمان، سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه‌ی بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در شهرستان فهرج گفت: اولویت سپاه ثارالله استان در محرومیت زدایی مناطق محروم استان، تامین آب است، تامین مسکن و اشتغال اولویت‌های دیگر ما است.

او افزود: در بخش نگین کویر فهرج احداث و تعمیر مسکن محرومین به جدی دنبال می‌شود و ۶ واحد مسکونی با اعتبار یک میلیارد و ۱۸۲ میلیون تومان برای محرومین احداث شده و ۲۰ واحد مسکن محرومین نیز تکمیل شده با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، ۲ باب مسجد با مشارکت مردم و صرف ۵۵۰ میلیون تومان ساخته شده است.

او همچنین از احداث ۶ حمام و ۶ سرویس بهداشتی برای محرومین با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیون تومان خبر داد که در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

سردار معروفی همچنین از توزیع کمک‌های مومنانه و کمک‌های معیشتی و لوازم تحریر با صرف هزینه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان خبرداد و گفت: نگاه سپاه ثارالله استان برای محرومیت زدایی به شهرستان فهرج یک نگاه ویژه است و به زودی تنش آبی ۱۲ روستای شهرستان فهرج مرتفع خواهد شد.

سردار معروفی افزود: درسال گذشته به ۳۶ روستا آبرسانی شد و به ۳۵ روستا از ابتدای سال تاکنون بصورت مشارکتی آبرسانی شده وهمچنین آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان در دستور کار سپاه ثارالله قرار دارد که ۸۰ روستا مربوط به شرق استان است که اکنون کار آبرسانی به ۵۵ روستای شرق استان به اتمام رسیده است. وی افزود: تا پایان سال ۱۴۰۰ مشکل آب روستا‌های استان حل خواهد شد.

او افزود: در شهرستان فهرج اولولیت محرومیت زدایی تامین آب است و اولویت سپاه ثارالله در شرق استان آب، مسکن و اشتغال است و ترویج ازدواج آسان نیز در دستور کار ما قرار دارد.

همچنین سردار معروفی در سفر به فهرج در گلزار شهدای این شهرستان حضور پیداکرد و از مقام شامخ شهدا تجلیل کرد.

انتهای پیام/س

 




افتتاح ۳۴ پروژه محرومیت زدایی با حضور سردار معروفی در فهرج

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? افتتاح ۳۴ پروژه محرومیت زدایی با حضور سردار معروفی در فهرج