افتتاح ۲۳۰ پروژه در شهرستان سیرجان/ آبرسانی به چندین روستا در کهنوج

نذیر کرمان/کرمان مراسم بهره برداری از ۲۳۰ پروژه کشاورزی، صنعتی، عمرانی و خدماتی، دستاورد دولت سیزدهم در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. به گزارش نذیر کرمان، این پروژه‌ها شامل بخش مسکن با هزینه ۲۴۰۰ میلیارد تومان، حوزه صنعت با ۳۰۰۰ میلیارد تومان، حوزه راه اصلی ۳۲۴ میلیارد […]

نذیر کرمان/کرمان مراسم بهره برداری از ۲۳۰ پروژه کشاورزی، صنعتی، عمرانی و خدماتی، دستاورد دولت سیزدهم در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۷۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش نذیر کرمان، این پروژه‌ها شامل بخش مسکن با هزینه ۲۴۰۰ میلیارد تومان، حوزه صنعت با ۳۰۰۰ میلیارد تومان، حوزه راه اصلی ۳۲۴ میلیارد تومان، حوزه آبفا با ۱۲۰ میلیارد تومان، حوزه برق با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان، در حوزه گاز با ۴۱۰ میلیارد تومان و دیگر حوزه‌ها نیز ۱۹۶ میلیارد تومان است.

همچنین به مناسبت هفته دولت پروژه‌های حوزه آب با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد و  طرح اضطراری تامین آب سیرجان با حفر و تجهیز سه حلقه چاه با ظرفیت تامین ۱۰۰ لیتر در ثانیه با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

همزمان با هفته دولت چند روستای دیگر در شهرستان سیرجان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

در پروژه شبکه آب آشامیدنی روستاهای چاه بادام، چاه میش، چاه نظری و چاه بیگی سیرجان ۱۸ کیلومتر خط انتقال و شش کیلومتر شبکه داخلی اجرا و همچنین دو دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت ۱۰ متر مکعب در شبانه روز در روستاهای چاه بادام و چاه میش (هر روستا یک دستگاه) خرید و نصب شده است.

با بهره برداری از این طرح ۱۲۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار برخوردار و شبکه آب آشامیدنی روستای قلیدی سیرجان با اعتبار پنج میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید و ۴۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

به گزارش نذیر کرمان، پروژه تامین آب مجتمع زه کهنوج نیز به مناسبت هفته دولت بهره‌برداری و ۱۹۰۰ خانوار از نعمت آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

در این پروژه یک حلقه چاه به عمق ۱۲۰ متر و دبی  ۳۵ لیتر بر ثانیه و با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال وارد مدار بهره‌برداری شد. 

با افتتاح این پروژه ۱۹۰۰ خانوار در روستاهای زه، گلستان، پونان و کهور نارنجک از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شدند.

انتهای پیام




افتتاح ۲۳۰ پروژه در شهرستان سیرجان/ آبرسانی به چندین روستا در کهنوج

منبع: ایـسنا
? افتتاح ۲۳۰ پروژه در شهرستان سیرجان/ آبرسانی به چندین روستا در کهنوج