افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی در کرمان

با حضور قائم مقام کمیته امداد، ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان در شهرستان بردسیر استان کرمان افتتاح شد. به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور قائم مقام کمیته امداد، استاندار کرمان و مدیر کل کمیته امداد استان، امروز ۱۲ دی‌ماه در […]

با حضور قائم مقام کمیته امداد، ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان در شهرستان بردسیر استان کرمان افتتاح شد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مراسم افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان کرمان با حضور قائم مقام کمیته امداد، استاندار کرمان و مدیر کل کمیته امداد استان، امروز ۱۲ دی‌ماه در شهرستان بردسیر برگزار شد.

مصطفی خاکسار، قائم مقام کمیته امداد در مراسم افتتاح این طرح‌های نیروگاهی خورشیدی ضمن گرامیداشت هفته مقاومت و دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: شهید سلیمانی مرز انسان بودن را درنوردید و به قله‌های ایثار رسید و این چیزی به جزء از خودگذشتگی نبود.

وی با اشاره اینکه باید به گونه‌ای کار کنیم که شایسته نظام و مردم باشد تاکید کرد: اگر احساس می‌کنیم که به شهید حاج قاسم سلیمانی و امثال این شهید بزرگوار بدهکاریم باید به مردم خدمت کنیم.

خاکسار با بیان اینکه کمیته امداد بر اساس وظیفه ذاتی و سازمانی خود توجه جدی به توانمندسازی مددجویان دارد و حوزه اشتغال یکی از حوزه‌های مهم و محوری این نهاد است، از ایجاد ۱۷۰ هزار شغل برای مددجویان و محرومان طی ۹ ماهه امسال توسط این نهاد خبر داد و بیان کرد: ۱۴۰ هزار دوره آموزشی نیز برای مددجویانی که در تلاش برای زندگی آبرومندانه بودند و نیاز به آموزش داشتند طی این مدت برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه موضوع پنل‌های خورشیدی یکی از موارد جدی است که در حوزه اشتغالزایی برای توانمندسازی و خودکفایی مددجویان در دستور کار قرار دارد گفت: در استان‌های مختلف که این ظرفیت و امکان وجود داشته باشد طرح نیروگاه‌های خورشیدی اجرا می‌شود.

انتهای پیام




افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی در کرمان

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? افتتاح ۲۰۰ طرح اشتغال نیروگاه خورشیدی در کرمان