افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ کرمان

فت فتو/کرمان معاون اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی کرمان از افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ شهر کرمان در این دانشکده خبر داد. دکتر ایمان محمدزاده در گفت و گو با فت فتو با اعلام این خبر اظهار کرد: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ با حضور اساتید متخصص و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم […]

فت فتو/کرمان معاون اداری و مالی دانشکده دندانپزشکی کرمان از افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ شهر کرمان در این دانشکده خبر داد.

دکتر ایمان محمدزاده در گفت و گو با فت فتو با اعلام این خبر اظهار کرد: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ با حضور اساتید متخصص و اعضای هیات علمی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با تعرفه دولتی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون مالی و اداری دانشکده دندانپزشکی کرمان، با بیان اینکه کلیه تخصص‌های بیماری‌های دهان، اورتودنسی، پروتز، ترمیمی، درمان ریشه، جراحی لثه، جراحی فک، صورت و اطفال در این درمانگاه انجام می‌شود افزود: این کلینیک تخصصی در راستای برنامه تحول نظام سلامت راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه استاندارد تجهیزات، استریل و ضد عفونی کردن وسایل دندانپزشکی در این کلینیک در حد استاندارد بیمارستان است اظهار کرد: همشهریان کرمانی می‌توانند هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین و از طریق آدرس nobat.kmu.ac.ir به صورت حضوری اقدام به نوبت‌گیری کنند.

به گزارش فت فتو، درمانگاه تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶، در انتهای خیابان شفا جنب اورژانش بیمارستان شفا واقع است.

انتهای پیام




افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ کرمان

منبع: ایـسنا
? افتتاح کلینیک تخصصی دندانپزشکی بعثت ۶ کرمان