افتتاح و بهره‌برداری از ۴۵۰ میلیارد ریال طرح‌ در هفته دولت در ریگان

فرماندار ریگان گفت: به‌مناسبت هفته دولت در شهرستان ریگان چندین پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود. امین باقری امروز در گفت‌وگو با فت فتو در ریگان اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دولت صدها پروژه در شهرستان با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.  فرماندار ریگان عنوان کرد: زمین […]


فرماندار ریگان گفت: به‌مناسبت هفته دولت در شهرستان ریگان چندین پروژه با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

امین باقری امروز در گفت‌وگو با فت فتو در ریگان اظهار کرد: به‌مناسبت هفته دولت صدها پروژه در شهرستان با اعتبار ۴۵۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

 فرماندار ریگان عنوان کرد: زمین چمن مصنوعی روستای میرآباد کناردشت که با مشارکت دهیاری و بخشداری مرکزی در این روستا ساخته شده است، با ۷ میلیارد ریال هزینه بهره‌برداری شد که بیش از ۱۰۰ ورزشکار در این روستا از مزایای آن برخوردار شدند.

وی از افتتاح طرح توسعه، برق‌رسانی و رفع افت ولتاژ شهرستان ریگان در قالب پروژه‌های امروز خبر داد و عنوان کرد: این ۱۰طرح برق‌رسانی با اعتبار ۱۶۰میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیدند که هزاران خانوار از مزایای آن برخوردار شدند و افت ولتاژ ده‌ها روستا برطرف شد.

باقری با اشاره به اینکه در دو بخش گنبکی و مرکزی ده‌ها طرح عمرانی در زمینه توسعه روستاها افتتاح خواهند شد، افزود: واحد مسکونی، آبیاری تحت فشار، مخابرات، طرح‌های شهرداری و خانه بهداشت از دیگر طرح‌ها در شهرستان هستند که امروز افتتاح و بهره‌برداری شدند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۴/ب





افتتاح و بهره‌برداری از ۴۵۰ میلیارد ریال طرح‌ در هفته دولت در ریگان

منبع:فــارس
? افتتاح و بهره‌برداری از ۴۵۰ میلیارد ریال طرح‌ در هفته دولت در ریگان