افتتاح هنرستان و کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه ١٢ کلاسه در جیرفت

نذیر کرمان/کرمان امروز ۲۳ مهرماه طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کلنگ احداث دبیرستان دخترانه ١٢ کلاسه “صدریه ۲” با اعتباری بالغ بر ١۵٠ میلیارد ریال در جیرفت به زمین زده شد. عباس ارجمند […]

نذیر کرمان/کرمان امروز ۲۳ مهرماه طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی و مشارکت‌های سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کلنگ احداث دبیرستان دخترانه ١٢ کلاسه “صدریه ۲” با اعتباری بالغ بر ١۵٠ میلیارد ریال در جیرفت به زمین زده شد.

عباس ارجمند کرمانی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ‌زنی این مدرسه خیرساز گفت: رسالت اصلی آموزش و پرورش، برقراری عدالت آموزشی در اقصی نقاط استان است و فرقی نمی‌کند مدرسه در کدام شهرستان و منطقه باشد، بلکه براساس نیاز آموزش و پرورش ساخته خواهد شد.

وی افزود: خیران در چند سال اخیر نقش مؤثری در مدرسه‌سازی ایفا کرده‌اند و آموزش و پرورش استان نیز با تمام توان و امکانات، همراه خیرین مدرسه‌ساز خواهد بود. ‌

ارجمند کرمانی با اشاره به شکل‌گیری نهضت مدرسه‌سازی در استان کرمان در چند سال اخیر از آغاز عملیات ساخت ۸۶  مدرسه در دو سال گذشته خبر داد.

بنابراین گزارش، دبیرستان ۱۲ کلاسه خیرساز “صدریه ۲” در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۴۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان با مشارکت خیّر مدرسه ساز و اداره کل نوسازی مدارس استان احداث خواهد شد.

به گزارش نذیر کرمان، همچنین امروز هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز شهید حاج قاسم سلیمانی به همت خیران امید خاورمیانه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان با حضور معاون عمرانی استانداری کرمان، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، مشاور اجرایی و معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان و جمعی از هنرجویان، خیران و فرهنگیان در جیرفت افتتاح شد.

رضا هدایتی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این هنرستان از بهره‌برداری از ۱۳۸ مدرسه در قالب ۷۱۳ کلاس درس در سال تحصیلی جدید در استان خبر داد.

وی با اشاره به اختصاص بیش از ۱۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به آموزش و پرورش استان در سفر ریاست جمهوری به کرمان گفت: از این اعتبار بیش از ۶۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان اختصاص یافته است.

هدایتی افزود: تا پایان سال جاری تمامی پروژه‌های آموزشی نیمه تمام استان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسند.

بنابراین گزارش، هنرستان ۱۲ کلاسه خیرساز نمونه دولتی شهید حاج قاسم سلیمانی با زیربنای ۱۹۸۲ مترمربع در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام




افتتاح هنرستان و کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه ١٢ کلاسه در جیرفت

منبع: ایـسنا
? افتتاح هنرستان و کلنگ‌زنی دبیرستان دخترانه ١٢ کلاسه در جیرفت