افتتاح نمایشگاه شهرواره مدیریت شهری با حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در کرمان

نمایشگاه شهرواره مدیریت شهری(شمش) با حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور محور در کرمان گشایش یافت. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شهرباف ظهر امروز در آیین افتتاح شهرواره مدیریت شهری (شمش) که با موضوع فناوری در محل مجموعه ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم که ارزش سرمایه غیر مشهود […]


نمایشگاه شهرواره مدیریت شهری(شمش) با حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور محور در کرمان گشایش یافت.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، سعید شهرباف ظهر امروز در آیین افتتاح شهرواره مدیریت شهری (شمش) که با موضوع فناوری در محل مجموعه ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: ما باید تلاش کنیم که ارزش سرمایه غیر مشهود که همان علم و فناوری است را در استان افزایش دهیم.

وی ادامه داد: تمامی سرمایه‌ها به دو نوع مشهود و غیر مشهود تقسیم می‌شوند که سرمایه‌های مشهود قابل دیدن است، اما سرمایه غیر مشهود غیر قابل رؤیت و دارای ارزش معنوی مثل علم است و باید بتوانیم علم و فناوری خود را معنادار داریم و آنان را جهانیان عرضه کنیم.

شهردار کرمان با تاکید بر توسعه علم و دانش در استان کرمان افزود: ما باید به سمتی حرکت کنیم که با ابزارهای موجود دارایی‌های نامشهود خود را افزایش دهیم و که شهرداری در راستای این حرکت بزرگ ابزارهای زیادی از جمله تبلیغات و برندسازی را در اختیار دارد.

وی با تاکید بر اینکه نماشگاه شمش نقطه آغازی برای حرکت به سوی آینده روشن است، ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها و ارائه محصولات دانش‌بنیان نقطه شروعی برای ارتباط گیری مسؤولان با سایر شرکت‌های دانش‌بنیان و فناورمحور استان است و این نگاه سبب ایجاد روحیه رقابتی در نمایشگاه خواهد شد و اگر همین مسیر را برویم می‌توانم یکی از بهترین شهرداری‌ها در کل کشور شویم.

وحید خطیبی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی نیز بر نقش شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه آتی شهر کرمان تأکید و ادامه داد: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت دانش‌بنیان و فناور محور حضور دارند و مدیران شهری می‌توانند در راستای نیاز های علمی خود را از این نمایشگاه بهره‌وری لازم را داشته باشند.

وی در پایان گفت: آرزو دارم این نشست‌ها بتواند به بهتر شدن وضعیت اکو سیستم شرکت‌های دانش‌بنیان استات کرمان کمک کند و فرصتی برای بهتر و بیشتر دیده شدن علم و فناوری در استان ما باشد..
پایان پیام/۸۰۰۶۶/ب





افتتاح نمایشگاه شهرواره مدیریت شهری با حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در کرمان

منبع: فــارس
? افتتاح نمایشگاه شهرواره مدیریت شهری با حضور ۵۰ شرکت دانش‌بنیان در کرمان