افتتاح نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در کرمان

نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در زندان مرکزی کرمان گشایش یافت. به گزارش نذیر کرمان از کرمان، پیش از ظهر امروز نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در زندان مرکزی کرمان با عنوان مرکز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد. رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در آین […]


نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در زندان مرکزی کرمان گشایش یافت.

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، پیش از ظهر امروز نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در زندان مرکزی کرمان با عنوان مرکز سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افتتاح شد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در آین افتتاح این مرکز اظهار داشت: به‌دنبال راه‌اندازی  مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای در زندان‌‌های کشور هستیم تا با بهره‌گیری از توان مربیان فنی و حرفه‌ای بسترسازی لازم برای توسعه اشتغال صورت گیرد.

غلامعلی محمدی از نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان مهار تورم و رشد تولید سخن به‌میان آورد و ادامه داد: رشد تولید در  گرو رشد اشتغال است.

 وی بیان داشت:  اعطای کارت صنعتگری یک حرکت ملی‌ست که در زندان‌های کشور صورت گرفته است و ایجاد  اشتغال برای مددجویان در حین تحمل کیفر و بعد از آن مدنظر قرار گرفته است.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب





افتتاح نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در کرمان

منبع: فــارس
? افتتاح نخستین مرکز فنی و حرفه‌ای زندان‌های کشور در کرمان