افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها

برنامه توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با عنوان تکام در قالب قرارگاه جهادی استانداری کرمان در پیشرفت همه جانبه روستاها عملیاتی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان […]


برنامه توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه با عنوان تکام در قالب قرارگاه جهادی استانداری کرمان در پیشرفت همه جانبه روستاها عملیاتی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان کرمان، سیدمصطفی آیت‌اللهی موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان، روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها عنوان کرد: این قرارگاه در راستای پیشرفت همه جانبه روستاها و اجرای طرح توانمندسازی و کار‌آفرینی مردم پایه ” تکام” شکل گرفته است.

وی افزود: هدف قرارگاه و طرح بر این است که روستاها به شکلی توانمند شوند که امکان برگشت افراد به روستا وجود داشته باشد و زمینه‌های اشتغال مهیا باشد.

هدف اصلی طرح مهاجرت معکوس است

محمدجواد عبدالکریمی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان در خصوص این طرح گفت: قرار است در این طرح تمام ظرفیت‌های روستاهای شناسایی و از آن در مسیر دستیابی به توسعه روستاها استفاده شود.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی وزارت کشور، ارتقای کفایت و کیفیت حکمرانی روستاها است که قرارگاه جهادی آن شکل گرفته و هدف اصلی بر مهاجرت معکوس و اصلاح ترکیبی جمعیت روستاست.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها

منبع: فــارس
? افتتاح قرارگاه جهادی استانداری کرمان برای توانمندسازی روستاها