افتتاح خط آبرسانی در ۱۱۰ روستای استان کرمان

نذیر کرمان/کرمان در ادامه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه، امروز ۲۳ تیرماه آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد. به گزارش نذیر کرمان، با افتتاح این پروژه ۵۳ هزار نفر از ساکنان ۱۱۰ روستا در شهرستان‌های رابر، قلعه‌گنج، جیرفت، ریگان، عنبرآباد، بم، رودبار جنوب، فهرج، […]

نذیر کرمان/کرمان در ادامه فعالیت‌های محرومیت‌زدایی سپاه، امروز ۲۳ تیرماه آبرسانی به ۱۱۰ روستا در استان کرمان با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرمان، با افتتاح این پروژه ۵۳ هزار نفر از ساکنان ۱۱۰ روستا در شهرستان‌های رابر، قلعه‌گنج، جیرفت، ریگان، عنبرآباد، بم، رودبار جنوب، فهرج، نرماشیر، ارزوئیه و رفسنجان از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.

برپایه این گزارش، برای این پروژه ۳۴۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه روستایی، ۲۷ حلقه چاه تجهیز و حفر و بیش از ۵۰۰۰ مترمکعب مخزن سازی به تعداد ۲۰ مخزن انجام شده است.

به گزارش نذیر کرمان، این پروژه‌ها در خانه پدری تاج علی سلیمانی در روستای قنات ملک زادگاه سردار حاج قاسم سلیمانی افتتاح شدند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نیز در این آئین گفت: اگر جهادسازندگی مانده بود ما در سال ۱۴۰۲ این مشکلات را نداشتیم.

او ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم همه محرومیت‌هایی که وجود دارد را از بین ببریم.

انتهای پیام
 




افتتاح خط آبرسانی در ۱۱۰ روستای استان کرمان

منبع: ایـسنا
? افتتاح خط آبرسانی در ۱۱۰ روستای استان کرمان