اعلام ویژه‌برنامه‌های روز دانشجو در جیرفت

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان اینکه ۱۶ آذرماه یادآور حرکت‌های دانشجویی در راستای به ثمر رسیدن اهداف عالیه مبارزان انقلابی است که باید مورد توجه واقع شود، گفت: به دلیل تقارن هفته بسیج با روز دانشجو، اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دانشجویی مدنظر قرار گرفته است. به گزارش فت فتو از […]

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت با بیان اینکه ۱۶ آذرماه یادآور حرکت‌های دانشجویی در راستای به ثمر رسیدن اهداف عالیه مبارزان انقلابی است که باید مورد توجه واقع شود، گفت: به دلیل تقارن هفته بسیج با روز دانشجو، اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دانشجویی مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش فت فتو از کرمان، محسن اسماعیلی، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه که امروز ۲۴ آبان‌ماه در دانشگاه آزاد واحد جیرفت برگزار شد از برگزاری مراسم روز دانشجو خبر داد و گفت: به دلیل تقارن هفته بسیج با روز دانشجو، اجرای برنامه‌های فرهنگی با رویکرد دانشجویی مدنظر است که این مهم با مشارکت معاونت فرهنگی، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر بخش‌های دانشگاه اجرا می‌شود.

وی نگاه تخصصی و فرهنگی به‌ویژه برنامه‌های روز دانشجو و هفته بسیج را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس نشان دهنده این امر است که دانشگاه با همکاری حوزه بسیج دانشجویی می‌تواند با تعامل و همکاری در همه مناسبت‌ها به نحو احسن مشارکت داشته باشند.

اسماعیلی تجلیل از دانشجویانی که در اجرای برنامه‌های فرهنگی همکاری داشته‌اند را در جذب حداکثری مؤثر دانست و گفت: روز دانشجو با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی برگزار می‌شود.

امیرحسین مقبلی، فرمانده حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت نیز در این جلسه بر لزوم همکاری هر چه تمام‌تر با بدنه دانشگاه برای برگزاری هفته بسیج و روز دانشجو خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان همانند آحاد مختلف جامعه در پیروزی انقلاب و مبارزات پیش از انقلاب نقش بسزایی داشته‌اند، می‌طلبد این روز را با شور و نگاه ویژه برگزار  کنیم.

وی توجه به دیدگاه‌های دانشجویی در امر مطالبه‌گری در راستای حمایت از حقوق شهروندی را مورد تأکید قرار داد و افزود: برگزاری تریبون آزاد در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی نمونه بارز یک جهش دانشجویی است که این رویکرد باید ادامه داشته باشد.

مقبلی ضمن استقبال از برگزاری کرسی آزاداندیشی در هفته بسیج گفت: تجربه نشان داده است هر کجا قشر جوان و متدین پای کار آمدند نتیجه گرفتیم.

انتهای پیام




اعلام ویژه‌برنامه‌های روز دانشجو در جیرفت

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اعلام ویژه‌برنامه‌های روز دانشجو در جیرفت