اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از تقاطع غزه تا میدان عاشورای شهر کرمان، یکسری محدودیت ترافیکی در روز اجرای این مراسم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد. سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۲۱ بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: در این راستا همزمان با […]

نذیر کرمان/کرمان رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از تقاطع غزه تا میدان عاشورای شهر کرمان، یکسری محدودیت ترافیکی در روز اجرای این مراسم به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد.

سرهنگ اسماعیل خوشوقت امروز ۲۱ بهمن ماه در این رابطه اظهار کرد: در این راستا همزمان با ساعات اولیه صبح ۲۲ بهمن، از سه راه گنجعلیخان به سمت غرب تقاطع غزه و از تقاطع بیمارستان باهنر به سمت شرق تقاطع غزه محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

وی افزود: در خیابان شریعتی نیز از سه راهی شهید چمران به سمت تقاطع کاظمی، از خیابان شهید فولادی (عباس صباحی ) به سمت تقاطع کاظمی و در خیابان شهید فولادی از تقاطع ابن سینا-شهید فولادی به سمت شرق تقاطع ابن سینا و خیابان فلسطین محدودیت ترافیکی لحاظ می‌شود.

سرهنگ خوشوقت ادامه داد: در همین راستا در خیابان سادات خشرو (ابن سینای شرقی )به سمت غرب تقاطع ابن سینا –فلسطین، در خیابان ابوحامد از سه راهی پلیس به سمت غرب میدان بسیج، در خیابان شهید کامیاب از سه راهی خیابان شهید فولادی به سمت شرق میدان بسیج  و در خیابان پاسداران از سه راهی خیابان ارتش به سمت شرق تقاطع پاسداران محدودیت ترافیکی اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: محدودیت عبور و مرور برای وسایل نقلیه در خیابان کارگر از سه راهی تامین اجتماعی خیابان مصلی به سمت غرب تقاطع پاسداران، محدودیت ترافیکی از خیابان مصلی جانباز شرقی به سمت غرب میدان عاشورا، محدودیت ترافیکی از خیابان جانباز غربی از سه راهی ورزش به سمت شرق میدان عاشورا، محدودیت ترافیکی از کوچه شش بلوار شهید عباسپور به سمت جنوب میدان عاشورا و محدودیت ترافیکی از تقاطع توحید به سمت جنوب تقاطع غزه از دیگر محدودیت‌های عبور و مرور این منطقه از شهر کرمان هستند که بر همکاری مردم با پلیس راهور در اجرای آن ها و همچنین رعایت احتیاط در ترددهای سواره و عابران پیاده تاکید می‌شود.

انتهای پیام 




اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان

منبع: ایـسنا
? اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان