اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کرمان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز

بنا به اعلام پلیس راه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های استان کرمان در تعطیلات پایانی نوروز۱۴۰۲ تشریح و بر رعایت دقیق این محدودیت‌ها تاکید شد. به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، همزمان با تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۲ با توجه به افزایش ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محمولات […]


بنا به اعلام پلیس راه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌های استان کرمان در تعطیلات پایانی نوروز۱۴۰۲ تشریح و بر رعایت دقیق این محدودیت‌ها تاکید شد.

به گزارش فت فتو از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، همزمان با تعطیلات پایانی نوروز ۱۴۰۲ با توجه به افزایش ترددها در محورهای استان، حمل و نقل محمولات ترافیکی و همچنین تردد کلیه خودروهای ترانزیت حامل مواد سوختی در تمامی راه‌های اصلی برون شهری از ساعت هفت صبح روز جمعه یازدهم فروردین تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه چهاردهم فروردین ممنوع است.

در محور کرمان – شهداد (سیرچ) تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت هفت الی ۱۲ از سمت کرمان به سمت سیرچ یک‌طرفه و متقابلا از سمت سیرچ به سمت کرمان از ساعت ۱۶ الی ۲۱ به‌صورت یک‌طرفه صورت می‌پذیرد.

در محور کرمان – کوهپایه نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ الی ۱۲ از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک‌طرفه و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ نیز از سمت کوهپایه به سمت کرمان به‌صورت یک‌طرفه اعمال خواهد شد.

در محور دارزین – دهبکری نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ الی۱۲ از سمت دو راهی دارزین (محور بم) به سمت دهبکری یک‌طرفه و از ساعت ۱۶ الی ۲۱ از سمت دهبکری به سمت محور بم (دو راهی دارزین) به‌صورت یک‌طرفه صورت خواهد گرفت و در محور سیرجان – بافت هم تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۷ الی ۱۲ از سمت سیرجان به سمت بافت یک‌طرفه و همچنین از ساعت ۱۶ الی ۲۱ نیز به‌صورت بالعکس یک‌طرفه خواهد بود.

 تردد انواع تریلر، کامیون، کامیونت حامل مواد سوختی، بهداشتی، کالاهای اساسی و دارای مجوز نیز در تاریخ سیزدهم فروردین از این محدودیت‌ها مستثنی ذکر شده اما ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه در راه‌هایی که مقررات یک‌طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا شده نیز اعمال می‌شود.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کرمان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز

منبع: فــارس
? اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کرمان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز