اعلام برنامه‌های جهاددانشگاهی کرمان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در نشست «گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: جهاددانشگاهی کرمان در دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به مدت یک هفته برنامه‌های متعددی زیر نظر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دستور کار دارد. به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در نشست «گرامیداشت سالروز […]

رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در نشست «گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه بیان کرد: جهاددانشگاهی کرمان در دومین سالگرد شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی به مدت یک هفته برنامه‌های متعددی زیر نظر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دستور کار دارد.

به گزارش فت فتو از کرمان، مهدی بازمانده، رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان در نشست «گرامیداشت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه» که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان و جمعی از دانشگاهیان و حوزویان کرمان امروز ۲۷ آذرماه در سالن شهید کاظمی جهاددانشگاهی کرمان برگزار شد، به شرح گزارش اقدامات جهاددانشگاهی استان در حوزه‌های مختلف پرداخت و گفت: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل شکل گرفت و در سه حوزه پژوهشی، آموزشی و فرهنگی اقدامات خود را دنبال می‌کند.

وی با بیان اینکه در حوزه پژوهشی در چهار گروه فنی‌ و مهندسی به‌ویژه معدن، علوم انسانی، علوم پزشکی و کشاورزی جهاددانشگاهی کرمان فعالیت‌های مؤثری ارائه داده است، تصریح کرد: حوزه آموزش در مراکز آموزش بلندمدت و کوتاه مدت استان دوره‌های مختلفی را ارائه داده است و دو طرح بزرگ ملی یعنی «طرح مشاغل خانگی» و «طرح سرباز مهارت» در حوزه آموزش جهاددانشگاهی کرمان اجرا شده است.

رئیس جهاددانشگاهی کرمان با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگی جهاددانشگاهی استان کرمان، ادامه داد: جهاددانشگاهی کرمان در دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مدت یک هفته برنامه‌های متعددی از جمله، برپایی موکب، اسکان زائرین و برنامه‌های متنوع فرهنگی را برای زائرین مرقد مطهر سردار دلها زیر نظر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با نخبگان و فعالین قرآنی استان کرمان برگزار شده است، افزود: برای حفظ ادورای قرآن کریم در جهاددانشگاهی کرمان برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

بازمانده به انتشارات جهاددانشگاهی کرمان نیز اشاره کرد و گفت: صفر تا صد انتشار کتب فرهیختگان کرمان در این مرکز انجام می‌شود و در این راه بودن تعصب و با نگاه تعاملی و با هدف رفع مشکلات پیش خواهیم رفت.

رئیس جهاددانشگاهی کرمان با بیان اینکه دو خبرگزاری ایکنا و ایسنا بدون وابستگی و تعصب در انتشار خبرهای واقع‌گرایانه و امیدبخش اهتمام دارند، توجه مقام معظم رهبری به جهاددانشگاهی را مایه مباهات دانست و افزود: این امر وظیفه ما را در انجام مسئولیت‌ها دوچندان کرده است.

انتهای پیام




اعلام برنامه‌های جهاددانشگاهی کرمان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? اعلام برنامه‌های جهاددانشگاهی کرمان در دومین سالگرد شهادت سردار دلها