اعلام برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمان

سخنگوی هفته بسیج در کرمان به بیان برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته بسیج طی دیروز، امروز و فردا در استان کرمان پرداخت. سرهنگ پاسدار رضا موحد سخنگوی هفته بسیج در کرمان اظهار داشت: امروز چهارشنبه یکم آذر ماه روز دوم هفته بسیج تحت عنوان “بسیج، ولایت باور، انقلابی و تمدن ساز” که حقیقتاً مهم‌ترین شاخصه و […]

سخنگوی هفته بسیج در کرمان به بیان برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته بسیج طی دیروز، امروز و فردا در استان کرمان پرداخت.

سرهنگ پاسدار رضا موحد سخنگوی هفته بسیج در کرمان اظهار داشت: امروز چهارشنبه یکم آذر ماه روز دوم هفته بسیج تحت عنوان “بسیج، ولایت باور، انقلابی و تمدن ساز” که حقیقتاً مهم‌ترین شاخصه و مشخصه بسیجیان ولایت باوری و انقلابی عمل کردن  و زمینه سازی تمدن بزرگ اسلامی است.

وی با اعلام اینکه ما دیروز برنامه‌های متنوعی را در استان داشتیم، افزود: مهم‌ترین برنامه‌هایی که برگزار شد، همایش اقتدار بسیجیان گردان‌های امام حسین بود که به همراه رده‌های نیرو‌های زمینی سپاه با حضور سرلشکر باقری ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح در استان برگزار شد و به خوبی بسیجیان آمادگی خودشان را برای حضور همه جانبه در دفاع از انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه‌های دشمن به نمایش گذاشتند.

سرهنگ موحد تصریح کرد: در مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی برگزار شد که از جمله نشست‌های جهاد تبیین در پایگا‌های مقاومت بسیج و در رده‌های قشری بسیج بود.

وی بیان داشت: ویژه‌ترین این نشست‌ها نشست جهاد تبیین توسط سازمان بسیج اصناف استان کرمان بود.

سخنگوی هفته بسیج در کرمان گفت: همایش معتمدین و سران ایالات و طوایف شهرستان رودبار جنوب جازموریان در مسجد زهکلوت رودبار جنوب برگزار شد که یک برنامه بسیار منسجم، اثرگذار، تبیینی و نمایش اقتدار همبستگی سران، عشایر، ایلات و طوایف با نظام جمهوری اسلامی و تجدید بیعت آن‌ها با آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

وی تصریح کرد: بسیج کارگری استان در کارخانجات کل استان از دیروز نشست‌های جهاد تبیین را برگزار کرده است و همچنین زرند پروژه آسفالت روستا‌ها را داشتیم.

سرهنگ موحد افزود: یک برنامه بسیار بزرگ در دانشگاه‌های سراسر استان خصوصاً در شهر کرمان، سیرجان رفسنجان، جیرفت و بم در قالب همایش جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

وی بیان داشت: برنامه‌ای که امروز داشتیم برنامه فقه بازار توسط بسیج اصناف در اتاق اصناف برگزار شد.

سخنگوی هفته بسیج در کرمان، پروژه آبرسانی در شهرستان رودبار جنوب، برگزاری روز قشر بسیج طلاب در حوزه علمیه صالحین کرمان، اعزام فرهنگیان و دانش آموزان دختر استان کرمان به راهیان نور و سرزمین‌های عملیاتی دفاع مقدس و تجمع بزرگ دختران حاج قاسم توسط بسیج جامعه زنان را از مهمترین برنامه‌های امروز در سطح استان برشمرد و افزود: تجمع بزرگ دختران حاج قاسم برنامه بسیار خوب و تبیینی بود که همزمان با سراسر کشور با محوریت گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

سرهنگ موحد بیان داشت: فردا پنجشنبه دوم آذر ماه با عنوان “بسیج، مقاومت، ایثار و شهادت” برنامه‌های متنوعی در سراسر استان پیش بینی شده است که اهم برنامه‌هایی که پیش بینی شده، برگزاری اختتامیه رویداد بین المللی تولید محتوای دیجیتال مقتدر مظلوم در ساعت ۸:۳۰ دقیقه در سالن اجتماعات استانداری، اردو‌های جهادی جامعه پزشکی در شهرستان کوهبنان، اعزام تعدادی از فرزندان و همسران کارگران بسیج به اردو‌های راهیان پیشرفت، مطالبه‌گری توسط بسیج رسانه برگزار خواهد شد که اگر قطعی شود اطلاع رسانی خواهد شد.

وی آزادسازی زندانیان، توزیع بسته معیشتی، ارائه مشاوره رایگان حقوقی در کنار برگزاری اولین یادواره بزرگ شهدای حقوقدان استان به همت بسیج حقوقدانان در شهرستان راور، اعزام تیم‌های پزشکی شهید رهنمون شهرک شهید همت ساعت ۹صبح، برگزاری شیفت ایثار کارگران بسیجی در کوهبنان، اردوی راهیان پیشرفت با حضور قهرمانان المپیک و پارالمپیک و مدیران ورزش استان به همت بسیج ورزشکاران در شهرستان بم در منطقه اقتصادی ارگ جدید بم را از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده طی فردا اعلام کرد.

سرهنگ موحد تصریح کرد: اختتامیه سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی بسیجیان ساعت ۸:۰۰ سالن تعلیم و تربیت همزمان با این برنامه طرح هزاران ختم قرآن از فردا کلید خواهد خورد و تا ایام سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و هفته مقاومت ادامه خواهد داشت.

سخنگوی هفته بسیج در کرمان خاطرنشان کرد: برگزاری غبارروبی گلزار شهدا ساعت ۱۵:۰۰ در گلزار شهدای پایتخت مقاومت جهان اسلام و تمامی شهرستان‌ها و همزمان با سراسر کشور، برگزاری تور دوچرخه سواری با نام “غزه تنها نیست” از بیت الزهرا ساعت ۹:۰۰، اجرای رزمایش سراسری گروه‌های جهادی اصناف در انتهای شهرک شهید همت ساعت ۱۱:۰۰، برگزاری رزمایش جهادگران عرصه صنعت  شهرک صنعتی خضرا (۲) در سالن همایش‌های کسب و کار ساعت ۱۰:۰۰از اهم برنامه‌های فردا هستند.




اعلام برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمان

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اعلام برنامه‌های محوری گرامیداشت هفته بسیج در استان کرمان