اعضای شورای حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام )سپاه زرند برگزارگردید

نشست هم اندیشی اعضای شورای حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام ) سپاه زرند با حضور فرمانده این حوزه وحجت الاسلام پور علیزاده در سالن اجتماعات این حوزه با موضوع امر به معروف ونهی از منکر برگزارگردید. به گزارش فت فتواز کرمان :همزمان با شهادت شهید بهشتی و۷۲یار ایشان وهفته قوه قضائیه نشست هم […]

نشست هم اندیشی اعضای شورای حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام ) سپاه زرند با حضور فرمانده این حوزه وحجت الاسلام پور علیزاده در سالن اجتماعات این حوزه با موضوع امر به معروف ونهی از منکر برگزارگردید.

به گزارش فت فتواز کرمان :همزمان با شهادت شهید بهشتی و۷۲یار ایشان وهفته قوه قضائیه نشست هم اندیشی اعضای شورای حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام ) سپاه زرند با حضور سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده این حوزه وحجت الاسلام پور علیزاده فرمانده گردان امام علی (علیه السلام ) واعضای شورای این رده در سالن اجتماعات این حوزه با موضوع امر به معروف ونهی از منکر برگزارگردید

در این نشست سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده این حوزه با گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام ،خصوصا شهید بهشتی و۷۲یار ایشان وتبریک هفته قوه قضائیه گفت: امربه معروف و نهی از منکر از واجبات اسلام و تاكيدات قانون اساسی جمهوري اسلامي ايران كه مورد غفلت واقع شده است و نتيجه اين غفلت، بى‌توجهى نسبت به اعمال، رفتار و سرنوشت دیگران را رقم مي زند.

وی افزود :انسان موجودى اجتماعى و سرنوشت آن مرتبط با سرنوشت جامعه‌ است و سود و زیان کارهای وي هم به خود او و هم به جامعه باز مي گردد و اگر منکر در جامعه شیوع یابد، آثار نامطلوب آن دامنگیر همه افراد خواهد شد كه بايد براي واكسينه شدن جامعه، فريضه الهي امر به معروف و نهی از منکر همگاني شود چرا که دشمن تمام تلاش خود را برای از بین برده اعتقادات وباورهای جوانان ونوجوانان خصوصا در فضای مجازی به کار گرفته است وما نبایستی غفلت کنیم . 

در ادامه این نشست :حجت الاسلام پور علیزاده فرمانده گردان امام علی (علیه السلام ) این حوزه  درخصوص عوامل مهجوريت امربه معروف و نهي از منكر در جامعه امروزي گفت: ضعف ايمان، عدم حمايت قانوني از عامران به معروف و مشكلات سياسي و اقتصادي از مهمترين عوامل كمرنگ شدن اين فريضه است.

وي با بيان اينكه براساس اعتقادات ديني ما امربه معروف واجب و تخلف از اين امر معصيت محسوب مي شود، اظهار داشت: بعضا در مواردي مشاهده مي شود كه امربه معروف مي شود و متقابلا عكس العمل نشان داده مي شود كه دراين خصوص با متخلفين برخورد نمي شود.

 

حجت الاسلام پور علیزاده: با بيان اينكه تذكر لساني در مواقعي اثرگذار و در مواقعي هم موجب بدترشدن منكر مي شود، اظهار داشت: در گام سوم بايد با عمل خويش امر به معروف و نهی از منکر انجام دهيم به طور نمونه اگر در مجالس گناه وارد شديم باید واکنش نشان دهیم و مودبانه به صاحب مجلس بگویيم  این مجلس آلوده به گناه است و در گام بعدي مجلس را ترك كنيم. 

در ادامه این نشست اعضای شورا به ارائه نظرات وپیشنهادت خود در خصوص اجرای هرچه بهتر فرضیه امر به معروف ونهی از منکر نمودند .

در حاشیه این مراسم سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده این حوزه همچنین  برنامه های مختلف این حوزه توسط رده های بسیج را برشمرد وافزود:یادواره خانگی شهداء نشست های مختلف فرهنگی وروشنگری ،برپایی نشست های مختلف اعتقادی،روایتگری شهداء،اهداء جهازیه به خانواده های بی بضاعت،توزیع بسته های معیشتی ودهها برنامه دیگر عنوان نمود .




اعضای شورای حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام )سپاه زرند برگزارگردید

منبع: خــبرگزاری بســیج
? اعضای شورای حوزه علی بن ابی طالب (علیه السلام )سپاه زرند برگزارگردید