اعضای تیم اقتصادی استان کرمان رای خود را به صندوق انداختند

کرمان_ اعضای تیم‌ اقتصادی استان کرمان با حضور در شعبه اخذ رای شرکت فرش شهر کرمان، رای خود را به صندوق انداختند. به گزارش خبرنگارمهر، امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان که این تیم اقتصادی را همراهی می‌کرد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه عرصه مهم و سرنوشت‌سازی پیش‌روی ملت سربلند ایران اسلامی است […]

کرمان_ اعضای تیم‌ اقتصادی استان کرمان با حضور در شعبه اخذ رای شرکت فرش شهر کرمان، رای خود را به صندوق انداختند.

به گزارش خبرنگارمهر، امیر حسن‌زاده، معاون اقتصادی استاندار کرمان که این تیم اقتصادی را همراهی می‌کرد در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه عرصه مهم و سرنوشت‌سازی پیش‌روی ملت سربلند ایران اسلامی است افزود: در انتخابات امروز حماسه بزرگ مردم ایران و کرمان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و نجیب استان کرمان با حضور گسترده و معنادار پای صندوق‌های رأی، حماسه ماندگار دیگری از مردم‌سالاری را در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران به ثبت می‌رسانند تصریح کرد: همراه با تیم اقتصادی استان پای صندوق رأی حاضر شدیم که اعلام کنیم با ملت ایران هستیم.

وی حاصل تلاش تیم اقتصادی استان کرمان را ارتقای فضای کسب و کار کرمان به جایگاه چهارم کشور عنوان کردو افزود: برای رونق اقتصادکشور و استان به همراهی و کمک مجلس نیاز داریم.

کد خبر ۶۰۴۲۳۵۰




اعضای تیم اقتصادی استان کرمان رای خود را به صندوق انداختند

منبع: مــهر
? اعضای تیم اقتصادی استان کرمان رای خود را به صندوق انداختند