اعزام ۲۳۱۳ زائر حج عمره از استان/۱۷ دی، آغاز اعزام زائران کرمانی

نذیر کرمان/کرمان مدیر حج و زیارت استان کرمان از اعزام ۲۳۱۳ زائر از کرمان به عمره مفرده خبر داد و گفت: کاروان‌های استان کرمان ۱۰۵ و ۱۵۵ نفره هستند و در هر پرواز دو کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. محمدعلی ایرانمنش ظهر امروز ۲۱ آذرماه در نشست خبری پیرامون حج عمره اظهار کرد: بعد […]

نذیر کرمان/کرمان مدیر حج و زیارت استان کرمان از اعزام ۲۳۱۳ زائر از کرمان به عمره مفرده خبر داد و گفت: کاروان‌های استان کرمان ۱۰۵ و ۱۵۵ نفره هستند و در هر پرواز دو کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

محمدعلی ایرانمنش ظهر امروز ۲۱ آذرماه در نشست خبری پیرامون حج عمره اظهار کرد: بعد از حدود هشت سال، توفیق زیارت خانه خدا در عمره مفرده نصیب مردم ایران شد. 

وی با اشاره به اینکه از ۲۸ آذرماه پروازهای عمره مفرده از تهران آغاز می شود، بیان کرد: ۱۸ پرواز استان کرمان نیز از ۱۷ دی‌ماه تا دوم اسفندماه برقرار می‌شوند. 

مدیر حج و زیارت استان کرمان افزود: پروازهای استان کرمان با هواپیمای ایران ایر و رفت و برگشت همه پروازها به جده است و هر پنج روز یک پرواز خواهیم داشت. 

وی از اعزام ۲۳۱۳ زائر از کرمان در مرحله اول خبر داد و بیان کرد: کاروان‌های استان کرمان ۱۰۵ و ۱۵۵ نفره هستند و در هر پرواز دو کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. ضمن آنکه پروازهای استان از فرودگاه بین‌المللی هاشمی رفسنجانی کرمان برقرار می‌شوند. 

ایرانمنش از آغاز پیش ثبت‌نام‌ حج عمره مفرده در استان کرمان خبر داد و عنوان کرد: زائران در گروه‌های ۱۰ نفره می‌توانند در سامانه https://www.haj.ir ثبت نام کنند و قابل ویرایش و در حال حاضر ثبت‌نام‌ها استانی است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر در مرحله اول فیش یک تا ۱۵۰ در اولویت اعزام هستند. 

مدیر حج و زیارت استان کرمان درباره نحوه استعلام اولویت فیش حج عمره اظهار کرد: راه‌های استعلام فیش عمره، شماره‌گیری کد دستوری #۶۴۵۱۱*۴* یا از طریق سامانه حج و زیارت یا سامانه عمره است. 

وی با بیان اینکه پاسپورت‌ زائران باید حداقل شش ماه اعتبار داشته باشد، اظهار کرد: سقف ارز همراه مسافر مشخص نشده و زائر پس از دریافت فیش ۴۸ ساعت وقت واریز وجه دارد. 

ایرانمنش با بیان این مطلب که سفر عمره ۱۰ روزه است، تصریح کرد: با توجه پیش بینی، حدود ۴۰ تا ۴۵ میلیون هزینه حج عمره است و عمره رمضان ۱۶ روزه و ۲۱ روزه است که قیمت آن متفاوت خواهد بود. 

وی از محدودیت‌های زیارتی نیز سخن گفت و در ادامه عنوان کرد: زائران واکسن مننژیت را حتما با مراجعه به هلال احمر تزریق کنند. 

انتهای پیام




اعزام ۲۳۱۳ زائر حج عمره از استان/۱۷ دی، آغاز اعزام زائران کرمانی

منبع: ایـسنا
? اعزام ۲۳۱۳ زائر حج عمره از استان/۱۷ دی، آغاز اعزام زائران کرمانی