اعزام کاروان تدارکاتی اربعین از سیرجان به کربلای معلی

امروز کاروان تدارکاتی با ۸۰۰ نفر خادم از سیرجان عازم کربلای معلی شد. به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، محمد مهدیزاده مسؤول مواکب شهرستان سیرجان امروز در حاشیه اعزام کاروان تدارکاتی به کربلای معلی اظهار کرد: این ‌کاروان در قالب امکانات تدارکاتی و با بیش از ۸۰۰ نفر خادم و ‌نیروهای تدارکاتی از گلزار شهدای […]


امروز کاروان تدارکاتی با ۸۰۰ نفر خادم از سیرجان عازم کربلای معلی شد.

به گزارش نذیر کرمان از سیرجان، محمد مهدیزاده مسؤول مواکب شهرستان سیرجان امروز در حاشیه اعزام کاروان تدارکاتی به کربلای معلی اظهار کرد: این ‌کاروان در قالب امکانات تدارکاتی و با بیش از ۸۰۰ نفر خادم و ‌نیروهای تدارکاتی از گلزار شهدای سیرجان و پس از تجدید با مقام شامخ شهداء عازم کربلا شدند تا خدمت‌رسان زائران اربعین در کربلا و نجف باشند.

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده امام جمعه سیرجان نیز در حاشیه اعزام و حرکت این کاروان گفت: سه موکب با تجهیزات کامل خدمت‌رسانی از این شهرستان عازم کربلا شدند که روزانه ۶ هزار نفر را اطعام خواهند کرد.

 وی افزود: پیاده‌روی عظیم اربعین نمایش گوشه‌ای از اقتدار، وحدت و همگرایی شیعیان جهان است که به عشق سید و سالار شهیدان هرسال با شور و اشتیاق بیشتری برگزار می‌شود.

 امام جمعه سیرجان تصریح کرد: پیاده‌روی بزرگ اربعین به نوعی توانسته به یک حرکتی بزرگ در جهت ایجاد یک پیوند فرهنگی میان شیعیان ایران و عراق تبدیل شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب





اعزام کاروان تدارکاتی اربعین از سیرجان به کربلای معلی

منبع: فــارس
? اعزام کاروان تدارکاتی اربعین از سیرجان به کربلای معلی