اعتیاد و خشم، بلای جان کودک ۹ ساله شد

دادستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک ۹ ساله خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و کنترل نکردن خشم پدر، کودک ۹ ساله را به کام مرگ کشاند. افشین صالحی نژاد گفت: پرونده مربوط به قتل کودک ۹ ساله  به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.  او می گوید: بامداد […]

دادستان بردسیر از دستگیری قاتل کودک ۹ ساله خبر داد و گفت: آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد و کنترل نکردن خشم پدر، کودک ۹ ساله را به کام مرگ کشاند.

افشین صالحی نژاد گفت: پرونده مربوط به قتل کودک ۹ ساله  به صورت ویژه و خارج از نوبت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. 

او می گوید: بامداد دوم اردیبهشت پس از گزارش مرگ مشکوک یک کودک ۹ ساله در شهرستان بردسیر، بدون فوت وقت بازپرس ویژه قتل، کارآگاهان پلیس آگاهی و نماینده پزشکی قانونی در محل حاضر شدند و از آنجا که بررسی اولیه بازپرس و ادله موجود بیانگر وقوع جرم قتل بود، فورا تحقیقات جنایی آغاز و در بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه مشخص شد، این کودک از سوی پدرش به قتل رسیده که فورا دستور بازداشت متهم صادر شد.

به گفته این مقام قضایی با توجه به جدایی والدین طفل و مشکلات ایجاد شده برای فرزندان و نیز کنترل نکردن  خشم و اعتیاد متهم، او مقتول را به نحو شدید مورد کتک کاری قرار می‌دهد و ضربات شدید به بدن و سر پسر ۹ ساله وارد می شودو در نهایت منجر به مرگ او می شود. 

او گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد و تا این مرحله از تحقیقات که  از سوی بازپرس ویژه قتل انجام شده، مشخص است که شخصی به جز پدر در این جنایت نقشی نداشته است و قاتل نیز در اظهارات خود، انگیزه اش را تنبیه اعلام  کرده و بیان داشته قصد کشتن فرزند خود را نداشته است.

فت فتو کرمان کرمان




اعتیاد و خشم، بلای جان کودک ۹ ساله شد

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? اعتیاد و خشم، بلای جان کودک ۹ ساله شد