اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین هستند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو با حضور اصحاب رسانه در حال برگزاری است. حجت‌‌الاسلام‌ والمسلمین شاهرخی […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در نشست خبری با خبرنگاران گفت: اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین هستند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی نذیر کرمان، نشست خبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با اصحاب رسانه صبح امروز در سالن کنفرانس معاونت غذا و دارو با حضور اصحاب رسانه در حال برگزاری است.

حجت‌‌الاسلام‌ والمسلمین شاهرخی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این نشست خبری اظهار کرد: کار خبرنگاران پیامبرگونه است و مردم به خبرنگاران دید صادقانه دارند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جایگاه ویژه‌ای دارند، بیان کرد: اصحاب رسانه چشم بینا و پای دونده مردم هستند و از سر دل‌سوزی مطالبات مردمی را پیگیری می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهرخی خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب در حوزه بهداشت خدمات زیادی در جنوب کرمان انجام شده است ولی باز هم کمبود‌های در این زمینه وجود دارند.
 

خبرنگاران چشم و گوش مسئولان در حوزه کاری هستند
 
علی‌اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: خبرنگاران چشم و گوش مسئولان در حوزه‌های کاری هستند.
 
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اظهار کرد: اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین هستند.

انتهای خبر/پورحیدر




اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین هستند

منبع:آرمـان
? اصحاب رسانه سربازان حوزه جهاد تبیین هستند