استکبار جهانی با مردم به صورت ارباب و رعیتی برخورد می کند

امام جمعه کرمان گفت: مستکبران جهانی به صورت ارباب و رعیتی با مردم برخورد می‌کنند که این امر باعث شکست‌ها و ناکامی‌های مستمر آن ها شده است. فت فتو کرمان – حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی کرمان گفت:  تقوای الهی پیشه کنید […]

امام جمعه کرمان گفت: مستکبران جهانی به صورت ارباب و رعیتی با مردم برخورد می‌کنند که این امر باعث شکست‌ها و ناکامی‌های مستمر آن ها شده است.

فت فتو کرمان – حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در جمع مردم خداجوی کرمان گفت:  تقوای الهی پیشه کنید و طبق حدیثی از حضرت علی (ع)  از خدا باید ترسید خدایی که در پیشگاه او حاضرهستید و اختیارتان در دست او است و قدرتی در مقابل عظمت خداوند ندارید.

او می‌گوید: خداوند بر تمامی نیت‌های آشکار وپنهان ما آگاه است ولیکن بایستی از این مقام والا، ترسید و اینگونه است که تقوا را حفظ می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به سعادت‌های انسان می‌گوید: ۲ اصل بر سعادت انسان تاثیر گذار است آن هم ترس از مقام رب و جلوگیری از غلبه هوا وهوس‌ها است.

امام جمعه کرمان می‌گوید: قرآن کریم دستورات سرنوشت سازی را در خصوص ترس از رب،صادر کرده که در راس آن، پیشه کردن صبر است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: پیروی از حق و تسلیم نشدن در مقابل هوا وهوس‌ها هزینه‌های سنگینی در بر دارد و ممکن است با توهین وتهمت و افترا همراه باشد، ولی بدی‌ها را با خوبی جواب دادن باعث می‌شود که کینه‌ها و حسادت‌ها از بین برود.

حجت الاسلام والمسلین علیدادی سلیمانی  در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مقام والای خانواده شهدا در بین عموم مردم گفت: تکریم از خانواده شهدا بسیار حائز اهمیت بوده و حضرت ام البنین (س) نمونه کاملی از ایثار ،گذشت و فداکاری بودند.

او با بیان اینکه در ایام پیش رو در تقویم روز‌هایی با حوادث گوناگونی ثبت شده داریم که هرکدام بیانگر تفکر و توجه به گذشته و پیشنیان است می‌گوید: شاهی که فکر می‌کرد جاودانه است و یک قدرت منطقه‌ای محسوب می‌شود، ایرانیان دلیر نشان دادند این گونه نیست.

به گفته نماینده ولی فقیه در استان، استکبار جهانی که در راس آن‌ها آمریکا است معمولا با ۳ مشکل بزرگ گریبان گیر است، آن هم اشتباه محاسباتی، فقدان ایمان و اعتقاد و اشکال ارتباطی با جهان است.

او گفت: ارزیابی غلط و داشتن محاسبات اشتباه آنان، دفاع از شاه بود که آخرش منجر به فرار او از مملکت شد و دومین مثال شهید کردن سردار عزیزمان حاج قاسم سلیمانی است که فکر می‌کردند با این کار غلط، همه چیز تمام می‌شود در صورتی که اشتباه ارزیابی کرده بودند.

امام جمعه کرمان می‌گوید: با شهادت سردار دلها، ایشان بیشتر محبوب شدند و اکنون پیوند محکم تری در جبهه مقاومت ایجاد شده که ناگسستنی است و پیروان ورهروان بیشتری ترغیب به ادامه دادن راه این شهید والا مقام شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: آنان فکر می‌کنند هر چه لذت و نفی وجود دارد همگی در این دنیا است و اعتقاد قوی به قیامت و جهان بعد از مرگ ندارند درصورتی که این دیدگاه اشتباه است و همین امر هم به شکست‌های پی در پی آنان منجر می شود.

خطیب نماز جمعه کرمان در سخنان پایانی اش گفت: مستکبران جهانی اشکال ارتباطی دارند و با حالت ارباب و رعیتی برخورد می‌کنند و تمام این موارد ذکر شده باعث وبانی شکست‌ها و ناکامی‌های مستمر آنان است و نمونه اش، شکست‌های آمریکایی‌ها در نیم قرن اخیر است.

انتهای پیام/ی




استکبار جهانی با مردم به صورت ارباب و رعیتی برخورد می کند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? استکبار جهانی با مردم به صورت ارباب و رعیتی برخورد می کند