استقلال جنوب کرمان امری ضروری است/مرکز استان جدید با رعایت انصاف باشد

فت فتو/کرمان نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهل حرکات احساسی و پوپولیستی نیستیم و با منطق و قانون خواسته های مردم حوزه انتخابیه خود را در مسیر انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری مطالبه خواهیم کرد. منصور شکرالهی در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج گفت: […]

فت فتو/کرمان نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اهل حرکات احساسی و پوپولیستی نیستیم و با منطق و قانون خواسته های مردم حوزه انتخابیه خود را در مسیر انقلاب اسلامی و فرمایشات مقام معظم رهبری مطالبه خواهیم کرد.

منصور شکرالهی در آیین تودیع و معارفه فرماندار کهنوج گفت: در پذیرش مسئولیت اصل بر رضایتمندی مردم است.

وی پیرامون اهمیت توسعه جنوب کرمان در دولت مردمی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه جنوب کرمان، رییس جمهور در بخشی از حکم استاندار ولایی و جانباز استان کرمان پیرامون توسعه جنوب تاکید کردند که جنوب استان به صورت ویژه دیده شود  و در این راستا نیز استاندار نخستین سفر خود را به پنج شهرستان جنوبی اختصاص داد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی پیرامون سفر رئیس جمهور به استان کرمان نیز گفت: قطعا در این سفر اعتبارات خوبی جهت توسعه زیر ساخت‌های این منطقه رقم خواهد خورد که نمونه آن تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل جاده استراتژیک و ترانزیتی محمدآباد به جاسک است که با تکمیل آن اتفاقات خوبی درحوزه حمل و نقل این منطقه رقم خواهد خورد.

نماینده مردم کهنوج، فاریاب، رودبارجنوب، قلعه‌گنج و منوجان در مجلس شورای اسلامی پیرامون استقلال جنوب کرمان نیز اظهار کرد: یکی از مطالبات تاریخی و اساسی مردم در این منطقه استقلال جنوب کرمان بوده است و این خواسته مردم در راستای برخورداری از ظرفیت‌های بسیاری در زمینه کشاورزی، معادن و صنعت است.

نماینده مردم ۵ شهرستان جنوبی استان کرمان تاکید کرد: بنده مخالف استان شدن و استقلال جنوب نیستم اما مرکز این استان جدید ضرورت دارد با رعایت انصاف و نظریات کارشناسی و بر مبنای جمعیت، وسعت، پدافند غیرعامل در مسیر سیل و حوادث طبیعی و اتصال به دریا مکان یابی شود.

عضو کمیسیون انرژی و اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در اسناد تاریخی و برنامه توسعه ای مکران، بخش‌هایی از رودبار جنوب،قلعه گنج و منوجان جزو پس کرانه های مکران هستند که ضرورت دارد در اسناد بالادستی توسعه مکران نیز اعتبارات و برنامه های اجرایی و عملیاتی گنجانده شود.

وی پیرامون استقلال جنوب کرمان خطاب به نخبگان و جوانان جنوب کرمان گفت: امروز در آستانه یک فرصت تاریخی جهت توسعه جنوب کرمان هستیم و ضرورت دارد که با وحدت و حفظ اصول در راستای استقلال جنوب گام برداریم.

به گزارش فت فتو طی حکمی از سوی دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، اصغر سنجری به عنوان سرپرست فرمانداری کهنوج منصوب شد.

انتهای پیام




استقلال جنوب کرمان امری ضروری است/مرکز استان جدید با رعایت انصاف باشد

منبع: ایـسنا
? استقلال جنوب کرمان امری ضروری است/مرکز استان جدید با رعایت انصاف باشد